Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

TV-НОВИНИ

20 липня, 2007 - 00:00

Пряма трансляція в інтернеті

Нещодавно телеканал СТБ почав пряму трансляцію на своєму інтернет-сайті. Зараз послуга працює в тестовому режимі й є безкоштовною для всіх iнтернет-користувачів.

У період тестового режиму нової послуги глядачі будуть мати можливість дивитися всі програми й фільми, що демонструються в ефірі. Після тестування транслюватися в прямому ефірі на сайті будуть тільки програми власного виробництва. «Під час тестового віщання на сайті доступні всі програми, — повідомила «МедіаБізнесу» PR-менеджер каналу СТБ Марина Капчинська. — Це звичайна практика для телеканалів. Як тільки випробний період нової послуги завершиться, на сайті можна буде побачити тільки програми, які дозволяє транслювати ліцензія». Всі витрати на організацію прямого віщання в мережі взяла на себе компанія INTV.

Крім того, на сайті www.stb.ua існує відеорозділ, який регулярно оновлюється програмами власного виробництва. Нагадаємо, що канал СТБ перезапустив свій сайт і поповнив його новими сервісами.

Як раніше повідомлялося, телеканал «1+1» з осені також планує запустити прямі ефіри своїх програм у мережі в рамках

Прихована реклама в теленовинах

Дослідники з Орегонського університету попереджають телеглядачів про те, що прихована реклама дісталася до теленовин. За їхнiми даними, відсоток новин, які містять приховані рекламні повідомлення, аналогічний відсотку рекламних роликів, що перемотуються на цифрових відео рекордерах (Digital Video Recorders, DVR).

«У прихованій рекламі нас більш за все хвилює те, що телеглядачі рідко усвідомлюють, що їм демонструють рекламу, яка вплетена в новину або сюжет. Телеканали у свою чергу не говорять телеглядачам, що та чи інша передача або новина записані спеціально для рекламодавця», — заявив Джим Апшоу (Jim Upshaw), професор журналістики Орегонського університету.

Апшоу з колегами займався моніторингом двох передач новин кожного місяця, що транслювалися 17 американськими станціями, протягом чотирьох місяців 2004 року. Було з’ясовано, що 90% з 294 переглянутих передач новин містили як мінімум два прихованих рекламних повідомлення. Усього було виявлено 750 прихованих повідомлень. Як повідомляє Апшоу, власники DVR промотують приблизно 92% рекламних роликів, що дорівнює відсотку новин, в яких є прихована реклама.

«Приблизно 40% прибутків від реклами, телеканали отримують від продажу реклами, що транслюється під час новин або презентацій, пов’язаних з ними. Ми не в змозі припинити появу прихованої реклами, однак можемо попередити телеглядачів про те, що вона існує», - додав Апшоу.

«Смертельний» канал

У Німеччині створюється цілодобовий телеканал, присвячений виключно старінню та смерті. Сітку віщання заповнять документальні фільми про кладовища, телевізійні некрологи та поради про те, як знайти пристойний будинок для людей похилого віку. Як повідомляє британське видання The Telegraph, кабельний і інтернет-канал «Еос», названий так на честь грецької богині ранкової зорі, буде віщати завдяки зусиллям похоронної асоціації Німеччині. 51-річний телепродюсер Волф Тілманн Шнайдер упевнений в успіху. Він пояснив, що в 2006 році в Німеччині померло більше ніж 800 тис. осіб. «Помножте це число на чотири — і ви отримаєте приблизну кількість родичів, яких ці смерті зачепили. Вони й є нашими потенційними клієнтами», — сказав Шнайдер.

З кожним роком, за його словами, прихильників у телеканалу буде ставати все більше. Справа в тому, що в Німеччині коефіцієнт народжуваності один з найнижчих у світі: минулого року тут померло на 150 тис. осіб більше, ніж народилося, і близько 2,1 мільйона літніх людей жили під наглядом професійних сиділок або в будинках для осіб похилого віку. Документальні фільми, переконаний продюсер, висунуть на перший план красу та спокій кладовищ у Німеччині та закордоном. «Старі полюбляють відвідувати кладовища не тільки для того, щоб ушанувати померлих, але й задля спокою й тиші», — відзначив Шнайдер. Фінансування каналу його творці збираються покласти на похоронні контори та компанії, що обслуговують літніх осіб. А головною опорою «Еоса» стануть теленекрологи: за певну плату телевізійники будуть створювати відеоматеріали з серії «Це було вашим життям», які міститимуть інтерв’ю з членами сімей і друзями покійних.

Газета: 
Рубрика: