Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

У Європі побоюються заборони на рекламу в дитячих програмах

24 листопада, 2000 - 00:00

У США тісний контакт рекламодавцiв з дитячими та сімейними каналами — явище загальноприйняте і узаконене. Згідно з положенням, прийнятим 1990 року, в дитячих програмах рекламний час не повинен перевищувати 12 хвилин на годину в буденні дні і 10 з половиною хвилин у вихідні. Хоча багато які телестанції намагаються вийти за ці рамки, Федеральна комісія з комунікацій Америки чітко відстежує дотримання норм. Що стосується Європи, то тут останнім часом серед телерекламодавців і творців дитячих телепрограм панує деяка паніка.

Справа в тому, що Швеція, яка з січня 2001 року буде цілих шість місяців президентствувати в Європейському Союзі, на своїй території заборонила розміщувати рекламу, спрямовану на дітей віком до 12 років. Уряд Швеції вважає, що діти не повинні впливати необгрунтованим чином на купівельні звички своїх батьків, що проявляється під впливом телереклами. При цьому Швеція вже заявила, що має намір знайти підтримку на подібну заборону в інших країн-членів Євросоюзу і розширити дію закону на всі 15 країн.

Уповноважений Євросоюзу з питань культури Вів’єн Редінг висловила свою незгоду з можливою появою такого закону. «Без вкладень рекламодавців телемовці будуть змушені або вилучити дитячі програми із сіток мовлення, і наші діти будуть дивитися телебачення для дорослих, або повинні будуть закуповувати дешеві імпортні програми, якість яких набагато нижча порівняно з європейськими», — сказала вона. Вів’єн Редінг висловила впевненість у тому, що будь-яка заборона може негативно позначитися на телеіндустрії на користь інших медіазасобів. У цей час Європейська комісія проводить вивчення впливу, яке телереклама справляє на європейців.

За матеріалами КТА «Телескоп»
Газета: 
Рубрика: