23 квітня, 1999 - 00:00
У передвиборних президентських кампаніях ЗМІ відіграють
одну з вирішальних ролей і як поле для дискусій, і як «кілери» та пропагандисти-агітатори.
Водночас і самі ЗМІ відчувають надзвичайно великий тиск з боку політичних
кіл.
Про це та інші труднощі «особливого періоду» (таким визначенням
оперують автори програми «Епіцентр») з подачі ведучого В'ячеслава Піховшека
розмірковуватимуть представники основних політичних видань країни. В студії
будуть присутні головні редактори газет:
Лариса Івшина («День»), Володимир Мостовой («Зеркало
недели»), Олег Нипадимка («Сегодня»), Олег Ляшко («Политика»).
Газета:
Рубрика: