Канал «ВОЛЯ CINE+KIDS» із 1 лютого працює у промо-режимі. Він уже з’явився в пакетах телебачення провайдера «ВОЛЯ» у всіх містах країни. Серед переваг нового ресурсу — популярний зарубіжний та український контент, а також мовлення виключно українською мовою.
«Ми не можемо не підтримати український дитячий канал з українським контентом, — зазначає заступник міністра інформаційної політики Тетяна Попова. — Адже для формування світогляду наших дітей саме український контент має відігравати значну роль. Це також дуже важливий крок у розвитку вітчизняного телепродукту, який ми вітаємо».
Генеральний директор компанії «ВОЛЯ» Джордж Жембері також наголосив, що робота з дітьми важлива за будь-яких обставин:
«Коли ми запустили серію розважальних каналів у серпні 2014-го, у розпал війни, нам закидали, що це не доречно і людям потрібно зовсім інше. Але ми дивилися у майбутнє і не помилилися. Наші канали отримали високі рейтинги. Зараз ми запускаємо дитячий продукт і переконані — він також знайде відгук у аудиторії».
«ФОРМУЄМО СВІТОГЛЯД ТА ПАТРІОТИЗМ»
Розробники каналу пропонують своїм глядачам проекти таких відомих телестудій, як Disney, NBC Universal, Touchstone, Marvel, StudioCanal, а також контент від українського виробника, зокрема «Укранімафільм». Окрім цього, у програму включено частини навчально-виховного мультфільму «Уроки тітоньки сови». Поки канал купує лише готовий контент, але автори ідеї зізналися, що планують фінансувати також розробку нових мультфільмів українських виробників.
«Діти — наше майбутнє, — наголосила директор з маркетингу компанії «ВОЛЯ» Вікторія Цомая. — А те, що вони дивляться на екранах, впливає на їхній загальний розвиток, формує світогляд та патріотизм. Значну частину контенту нашого каналу створено українськими студіями, іноземні програми повністю адаптовано для перегляду в Україні. Головне — немає жодного натяку на пропаганду. На етапі підготовки нашого проекту ми співпрацювали з дитячими психологами, міжнародними фахівцями з дитячого контенту та з батьками. Тому, сподіваємося, нам вдалося створити якісний продукт».
ТЕЛЕБАЧЕННЯ, ЩО НЕ ВІДВОЛІКАЄ
Дитячий психолог Інна Дзюба — у числі експертів, які аналізували контент каналу. Вона запевняє: його програма складена з урахуванням потреб та режиму дня дітей різного віку.
«Перед тим як створити готовий продукт, ми цікавилися думкою батьків, збирали фокус-групи, проводили консультації зі спеціалістами, — розповідає Ірина Дзюба. — Увесь контент та час, у який транслюються певні програми, невипадковий. Уся сітка побудована з урахуванням психологічних особливостей віку дитини. Контент насправді дуже якісний. Програми каналу підібрані таким чином, щоб вони не могли негативно вплинути на дитину. Також канал має функції, які дозволяють раціонально використовувати час малюка і батьків».
Серед новацій, які пропонує канал, — функція restart. Вона дозволяє зупинити перегляд фільму та почати його знову в зручний час. За словами розробників, завдяки цій опції телевізор не відволікатиме дітей від щоденних занять у школі, гуртків та спортивних секцій. До слова, канал виконує також навчальну функцію. Він має кілька голосових доріжок та дозволяє увімкнути оригінальне озвучення. Завдяки цьому улюблені мультфільми можуть допомогти у вивченні іноземної мови.
РОЗШИРЕННЯ КОНТЕНТУ
Поки не телеканалі транслюватимуть лише фільми та мультфільми, але у перспективі автори розглядають можливості розширення контенту.
«Оскільки ми пропонуємо можливості співпраці різноманітним стартапам, то готові працювати з ними і в цьому напрямку, — пояснює пані Вікторія. — Якщо вони зможуть запропонувати нам готовий продукт у вигляді передачі, ми із задоволенням його розглянемо. До прикладу, якщо буде програма українського дизайнера про те, як діти можуть пошити щось своїми руками, або про те, як роблять якусь певну продукцію, ми готові її транслювати. Головне, щоб вона вписалася в логіку нашого каналу, була не заангажованою та сприятливою для дитячої психіки».
Генеральний директор компанії Джордж Жембері також зазначив, що висока якість зображення нового каналу зменшує шкоду від перегляду телевізора для дітей.
«Цим проектом ми не намагаємося прив’язати дітей до телевізора, — пояснює пан Ембері. — Але я помітив в Україні одну негативну тенденцію. Дуже багато людей і дітей у закладах громадського харчування вмикають фільми на своїх гаджетах. Телефони та планшети мають невеликі екрани і суттєво впливають на зір. У такому разі, нехай дитина краще довше подивиться телевізор із великим екраном і канал із високим розширенням. Це завдасть її здоров’ю значно менше шкоди, ніж постійне сидіння з телефоном».