Українські телевізійники починають розуміти, що для свого додаткового інформаційного забезпечення, розвитку нових технологій, реклами та престижу необхідно мати свої сторінки і в Інтернеті. Все зростаюча армія свідомих глядачів бажає знати більше про свої улюблені канали, черпати свіжу інформацію, читати програму передач із перших рук, нарешті, дивитись програми, не відходячи від комп'ютера.
Беззаперечним лідером в цій справі є канал «1+1» (www.lplus.net). Модерний оригінальний дизайн, інформаційна насиченість, анонси нових програм, зустрічі з улюбленими ведучими, «живі» новини — невеличке озвучене відео безпосередньо на екрані монітора — все це вирізняє канал з-поміж інших.
Неприємно вразив «Інтер». За адресою www.inter.kiev.ua нічого не було, крім титульної сторінки з лічильником і електронною адресою. Це називається: «Пишіть листи!»? Якщо корисна інформація знаходиться десь у іншому місці, то чому немає ніякого посилання?
Пристойні сторінки мають «ТОНІС» (uamedia.visti.net/tonis), НТУ (ntu.w3.kiev.ua), BizTV (www.biz-tv.kiev.ua).
Деякі найбільш «продвинуті» регіональні студії теж мають свої сторінки. Запам'ятались харківський «ПриватТВ» (www.privat-tv.kharkov.ua) і дніпропетровський «11 канал» (www.11channel.dp.ua). Перші здивували своїм «Приват-навігатором», що «є зареєстрованим товарним знаком і належить телекомпанії «ПриватТВ». У знавців Internet-технологій подібна штука може викликати лише подив, бо нічого особливого із себе не являє, просто малюнок із кнопками. А ось «11 канал» — скромний, пристойний зі смаком дизайн. Тут можна, крім стандартної інформації (програми передач, анонси), надіслати листа електронною поштою чи підписатись на свіжі новини з Дніпропетровська, які будуть регулярно надсилатись.
Найбільші західні телеканали вже пропонують «живе» мовлення через Інтернет. Це є недалекою перспективою і для наших студій, які почали приділяти Сітці достойну увагу.