Приваблює сама по собі ідея ненав’язливого, начебто FM-ського — але з телеекрана — спілкування з глядачем у прямому ефірі. Отака балаканина «за життя»-про те, що собі у в’ялому режимі, з рідкими спалахами загального зацікавлення — обговорюється, крутиться, вертиться щодня в середовищі наших тінейджерів і нового покоління, яке вибирає або чергову «Пепсі», або культове «Динамо». Одночасно ця ненав’язливість зведення реального буття з його неабиякими проблемами і драмами до балаканини і стебу іноді роздратовує, і дуже. Або, скажімо, ведучі — часом доречно іронічні, але частіше не доречно самозакохані й нудні, особливо в своїх нескінченних суперечках одне з одним... Начебто мало бути все милим і веселим, але щось гальмує... А їхні мовні ляпи — це особлива розмова!
Коротше, з творцями «Нового каналу» вже давно є про що поговорити. Напевно, вони самі це відчули і запросили на початку цього тижня журналістів провідних столичних видань на рандеву. Отож із інтерв’ю з директором ЗАТ «Новий канал» Олександром Пелехом, шеф-редактором Андрієм Куликовим, начальником служби продажу і просування Петром Коновим і начальником програмної служби Вадимом Кастеллі з’ясувалося:
— Що «таємницю» (нібито) стосовно того, хто інвестує канал, розкривати тут журналістам не хочуть. Однак попутно зазначають, що чомусь зарубіжні інвестиції в Україні сприймаються зі знаком мінус, хоч у всьому світі їх вітають. «У цьому випадку акціонери забезпечують «Н.к.» фінансово, а завдання творців — досягнути комерційного успіху й повернути гроші, — запевнили новоканальці. —При цьому в нас не вимагають відстоювати чиїсь політичні інтереси, і весь новинний офіціоз ми зводимо до мінімуму. Наша політика — бути цікавими для глядача».
— Що ефірні заставки із загадковими молодими людьми і загадковими їхніми пасами руками багатьом глядачам подобаються. Як мінімум, вони забавні. А задумувався кожен з образів як поява вранішньої зорі, сонця, світла, радості, місяця. Щоб створити певний настрій, природно.
— Що про кіно тут думають всерйоз, уже встановили контакти з зарубіжними дистриб’юторами, переходять до показу кінокартин першої категорії. Нещодавно повернулися з надбаннями з Венеціанського фестивалю, збираються на Каннський телефестиваль. Є домовленість про купівлю майже 90 довженковських фільмів. Інформаційну спрагу глядачів гамують дев’ять інформаційно-розважальних випусків протягом дня.
— Що на «Н. к.» вже готові не тільки до імпровізації в студії, але і до прямих репортажів із місця подій. Це довів успішний досвід тривалого включення на День незалежності. Нещодавно канал одержав сучасну репортажну техніку, цифрові камери, монтажну апаратуру, що дозволить створювати якісний продукт. Мають намір випробовувати апаратуру в Римі, на традиційних жовтневих показах мод «Жінки під зірками». Автор оригінального проекту — Вадим Кастеллі.
— Що до докорів стосовно професіоналізму ведучих вони ставляться самокритично. Розуміючи, проте, що професіоналами не народжуються — їх необхідно створювати. Для цього залучаються фахівці, які працюють над «цілісними образами ведучих «Н.к.».
— Що нові програми виношуються, готуються і дещо глядач побачить до зими. А поки що вносяться окремі штрихи, минулого тижня це були «Часы», нинішнього — «Титры». Є інші цікаві проекти та ідеї. «Якщо літак не летить, він падає. Якщо наш телеканал не буде розвиватися, він не стане цікавим», — закінчили наші співрозмовники. І хто ж із цим буде сперечатися?
№183 25.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»