Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Юрій МОРОЗОВ: «Український продакшн давно став конкурентоспроможним»

4 липня, 2008 - 00:00

Екс-генеральний директор телеканалу «1+1» Юрій Морозов та народний депутат України Едуард Прутнік створили продакшн-компанію «Пріма-фільм». За інформацією «Медіабізнесу», «Пріма-фільм» займеться виробництвом телефільмів та міні-серіалів із бюджетом у 0—500 тисяч. Це будуть нетривалі серіали до 20 серій. «У майбутньому ми, можливо, подивимося в бік повнометражних картин», — заявив інтернет-виданню Юрій Морозов. З огляду на трепетність теми українського продакшену, газета «День» вирішила поставити пану Морозову декілька уточнюючих запитань. На жаль, пан Юрій був досить лаконічним.

— Які проекти (телефільми чи серіали) вже розробляються й які вже скоро можна буде побачити на телеекранах?

— Розробляються проекти поки що трьох телевізійних фільмів. Вони перебувають на стадії розробки, тому зараз не можна сказати, коли їх можна буде побачити.

— Україномовним чи російськомовним буде це кіно?

— Ви знаєте, це проблема, адже залежить від того, хто буде замовником.

— Нещодавно серіал «Зачароване кохання», знятий компанією «ПРО ТБ» на замовлення «Інтера» був проданий для демонстрації в прайм-тайм на російське телебачення, телеканалу «Росія». Це швидше випадок чи свідчення того, що український продакшн стає конкурентоспроможним?

— Український продакшн давно став конкурентноспроможним. Тому що, окрім цього серіалу, було ще багато інших відомих проектів.

— Інвестор «Пріма- фільм», Едуард Прутнік, заявив «Телекритиці», що фільми будуть «про добре, розумне, вічне, а не стрілялки». Це означає, що ваші серіали відрізнятимуться від того, що сьогодні пропонує більшість українських телеканалів?

— Ми на це сподіваємось.

Ліна ШВИДКА, «Літня школа журналістики» «Дня»
Газета: 
Рубрика: