7 днів. 102 дизайнери. 54 покази. 24 локації. 19 спеціальних проектів.
Традиційно UFW відкриє Лілія Пустовіт, а закриє перший день — Олексій Залевський.
На головній локації Ukrainian Fashion Week у «Мистецькому Арсеналі» буде діяти два подіуми: головний (Main Сatwalk) та подіум у правому крилі МА. Крім того вже декілька сезонів ми спостерігаємо розширення «простору» Ukrainian Fashion Week: дизайнери організовують власні шоу у найрізноманітніших місцях Києва — у Цирку, столичній школі, на паркінгу... Цей сезон не став винятком.
Так у Виставковому центрі на Лівому березі (ВДНГ) 10 жовтня двогодинне шоу, присвячене 15-річчю бренду покаже Андре Тан. Програму дизайнер ще формує, але, як повідомили організатори, в його колекцію весна-літо він включить чоловічу лінію. Крім цього, Андре Тан покаже ретроспективну колекцію свого одягу за 15 років.
Цього року окремо буде виділено один день «Фреш Фешн», де буде прем’єра шести нових брендів і покази 10 молодих дизайнерів (17 жовтня, ТВЦ «Парковий»).
Організатори UFW стверджують: fashion-простір найшвидше реагує на глобальні політичні, соціальні, економічні зміни. Мовляв, за це ми і любимо моду, віддаючи належне інтуїції й таланту її гравців.
Але не тільки креативом реагують дизайнери на світові катаклізми. Зміни, що відбуваються у правилах, за якими мода грала кілька останніх десятиліть, комусь здаються хаосом, комусь революцією. Зміни дат, злиття ліній, колаборації брендів, зміни пріоритетних ринків, зміни дизайнерів у Домах моди, зміни маркетингових і рекламних стратегій... Зміни, зміни, зміни...
Мета цієї «модної» революції більш прагматична, ніж здається. Мода прагне повернути продажі, повернути увагу і фанатизм мас. Але об’єктивно — мода як ніколи відповідає своїй місії: генерувати та віддзеркалювати зміни.
Новий кампейн Ukrainian Fashion Week, задуманий творчим тандемом UFW ще навесні, якнайкраще, переконані організатори, візуалізував розуміння поточного моменту: «Хто, як не природа, є втіленням постійних змін. Кому, як не молодим, руйнувати стереотипи. Чим, як не розкутою образністю, вітати нове. Модно бути «живим», модно бути сміливим, модно приймати зміни. І кому, як не молодій і амбітній українській моді, демонструвати цю зухвалість світові»