Лот №1 (80 у.о.) — про те, як народний артист України Микола Мозговий висловив думку, що українцям випала така доля: «Бог так розсудив, мовляв, я дав вам кращу землю. Тут уміють працювати, все вирощувати й нічого за це не отримувати», і, очевидно, тому ми навчилися отримувати від Заходу — куплений Джорджем Соросом. Він сказав: «Я заснував в Україні комерційний фонд ще 1989 року, до того, як країна стала незалежною. Я продовжу підтримувати цей фонд. Однак Захід повинен чітко дати зрозуміти Україні, що одного її геополітичного становища недостатньо, щоб гарантувати їй підтримку. Фінансова допомога урядові має бути жорстко зумовленою результатами його дій». А результатів же поки що й не видно.
Лот №2 (95 у.о.) — про те, як Алла Пугачова розповіла, що на «Євробаченні» її проштовхувала «мережа гомосексуалістів планети», але в них з Аллою нічого не вийшло й, зрештою, вони «доштовхали» на наступний рік до Гран-прі ізраїльського трансвестита Дану Інтернешнл — куплено Сергієм Пєнкіним. Тепер він все робить для того, щоб звернути на себе увагу «планетарної мережі гомосексуалістів» і навіть, пускаючи бісики, заспівав їм пісню «Ми вместе». Рокерський гімн Кінчева в солодкому виконанні Сергія набрав трохи іншого відтінку: «Если светло — значит день, если темно — ночь, значить ми с тобой похожи точь в точь...». «Мережа» тепер не відкараскається.
Лот №3 (43 у.о.) — про те, як популярний артист Валерій Золотухін повідомив, що «наліво» він ходить виключно з медичних міркувань, оскільки навіть Кеннеді (і, ймовірно, Клінтон) стверджував, що секс йому потрібен щодня, щоб не боліла голова — придбаний районом Червоних ліхтарів в Амстердамі. Свої заклади вони збираються тепер назвати «Оздоровчими комплексами». І відповідно на кабінетах з брюнетками та блондинками красуватимуться таблички: «Терапевт», «Вухо-горло-ніс», «Стоматолог» і под. Уявімо собі «повний курс лікування»!..
Лот №4 (29 у.о.) — про те, як один київський негр-комівояжер виявив набагато більше розсудливості та кмітливості, ніж «рекламні кити» України, і, коли його в метро міліція стала ганяти, примушуючи знімати зі стін підземного переходу плакати з фотографіями меблевих гарнітурів, він замінив їх на яскраво-червону куртку з написом «Виставка-продаж меблів» і роздягнути рекламного бійця-одинака міліціонери не посміли — куплений Ходжею Насреддіном (нашим постійним клієнтом). У нього з дитинства проявлялися видатні рекламні здібності. Щоб підзаробити в п'ять років, він вирішив помістити в намет звичайного кота в клітці. Однак напис на наметі інтригував «ЗВІР, КОТРИЙ НАЗИВАЄТЬСЯ КІТ». Народ почав швидко розкуповувати квитки. Багато хто звідти вийшов у задумі: люди відчували, що їх якось обдурили, але не могли збагнути в чому. Ось він геніальний у своїй простоті рекламний трюк.
*У лотах використано інформацію «Інтерфакс-України», газет «Сегодня» і «Бульвар»