Учора в столиці було урочисто відкрито новий офіс страхової компанії «Київ». Першими оцінили переваги сучасного просторого холу акціонери компанії, що зібралися в цей же день для проведення чергових зборів. Тепер — слово за клієнтами, яким, безсумнівно, сподобаються і додаткові зручності, і поліпшення сервісу. Про те, що ще робиться страховиками для максимального задоволення запитів клієнтів, розповів «Дневі» голова правління компанії «Київ», член правління Ліги страхових організацій України Вадим Загребний:
— Наша компанія, яка працює на українському страховому ринкові вже п’ять років, входить до корпорації «Страхова група «Гарант». Це найбільше об’єднання страхових і сервісних організацій в Україні. Цього року ми отримали членство в Моторному транспортному страховому бюро України. За минулий рік, який компанія завершила з прибутком, її статутний капітал зріс до 2,5 млн. грн., що відповідає встановленим законодавством нормативам. Серед наших програм зі страхування можна виділити декілька найбільш привабливіших. Передусім, це якісно нова комплексна послуга для міжнародних автоперевізників: вона цілком конкурентоздатна, оскільки відповідає міжнародним вимогам, а заподіяні збитки регулюються в усій Європі. Також у нас діє програма зі страхування тих, хто виїжджає за межі України, призначена як для туристів, так і для бізнесменів. Потрібно згадати й про програму добровільного медичного страхування — компанія традиційно працює в цій галузі. Для нас важливо мати зворотний зв’язок із нашими клієнтами: в компанії працює цілодобовий інформаційно-консультаційний пункт, і, зателефонувавши туди, будь-який громадянин може отримати вичерпну інформацію з усіх видів страхування.