6 серпня, 2004 - 00:00
Державна Дума РФ учора проголосувала за радикальне обмеження реклами пива, заборонивши транслювати її в теле- та радіопрограмах iз 7.00 до 22.00. Заборонено також публікувати рекламу пива на першій та останній шпальтах газет і обкладинках журналів. За прийняття у третьому, остаточному читанні поправок до закону «Про рекламу» одностайно проголосували 439 депутатів. Законопроект не допускає використання в рекламі пива образів людей і тварин. Ролики також не повинні містити інформацію про те, що вживання пива «має важливе значення для досягнення суспільного, спортивного або особистого успіху». Крім того, реклама не повинна стверджувати, що пиво «покращує фізичний або психічний стан і втамовує спрагу», повідомляє Інтерфакс.
Газета:
Рубрика: