Доки вся країна пильно стежила за вируючим політичним котлом, в Україні визріло нове покоління талановитих, креативних, тих, що йдуть у ногу з часом, людей, у тому числі дизайнерів, які мислять абсолютно іншими категоріями й уже будують абсолютно інше суспільство і країну, в яку той самий згаданий казан абсолютно не вписується. Хоча б із міркувань стилю.
У цій новій плеяди вирізняється вінничанин Володимир Подолян. Він не демонструє своїх колекцій за програмою Ukrainian Fashion Week, але створюване ним вбрання продається у світових концепт-сторах. Фешн-бізнес вимагає обізнаності щодо різних суспільних сфер. І тут уже — справа за журналістикою...
Володимир розповідає, що з газетою «День» він познайомився завдяки головному редактору Ларисі Івшиній, та — озвучує свої головні вимоги до того, що називається якісною пресою.
— Для мене велике значення має об’єктивне і своєчасне висвітлення новин у засобах масової інформації, все те, що дає різнобічне уявлення про події, які відбуваються, — каже Володимир. — Я прагну завжди бути в курсі подій, які відбуваються, стежу за новинами і насамперед звертаю увагу на професіоналізм журналістів, які висвітлюють ту чи іншу тему. Також важливим чинником для мене є багатогранність і різноманітна тематика публікацій.
Професія дизайнера далеко не завжди означає богемний спосіб життя.
— Я не веду богемного способу життя, тому супутні їй явища — як, наприклад, жовта преса — мене не цікавлять. Я багато працюю, й у мене немає ні часу, ні бажання наповнювати себе неякісними текстами — чутками, плітками й т. ін. Я дуже розважливо ставлюся до преси.