17 березня, 1999 - 00:00
— Збори засновників ICTV, — сказав Сергій Іванович, — зобов’язали керівництво телекомпанії припинити з 15 квітня дію угод з усіма телестудіями-продакшн. Ця зміна політики мовлення викликана переходом на режим економії у зв’язку з рекламною кризою. Намагаємося налагодити життя за коштами. І за цього зберегти те, що формує обличчя телеканалу: стратегію кінопоказу, орієнтовану на якісні недешеві фільми. Не можна сказати, що з інформаційним мовленням на каналі покінчено. Питання відкрите. Однак визначальним у його вирішенні залишається те, що інформаційний продукт — один із найбільш дорогих.
Подробиці цієї ситуації — в найближчому випуску «Дня».
Газета:
Рубрика: