Як і раніше спостерігаються численні порушення при реалізації. Зокрема, були виявлені товари, якi пiдлягають обов’язковiй сертифікації, без документів, що підтверджують їх якість та безпеку. Але основним, найбільш поширеним порушенням, на думку фахівців, можна вважати відсутність на тарі доступної, вірогідної інформації про правила і умови експлуатації, адреси виготівника, а також дати виготовлення та кінцевого терміну реалізації.
Як стверджує головний фахівець головного київського мiського управління у справах захисту прав споживачів Лідія Нікiтіна , термін реалізації та спосіб зберігання таких товарів має велике значення, тому що продукція складається з натуральної сировини, яка згодом псується. А її вплив на організм людини можна порівняти з неякісним харчовим продуктом. Через неякісний товар можуть виникнути алергічна реакція, дерматоз і навіть екзема. Українське законодавство забороняє продовжувати терміни придатності парфюмерно- косметичним товарам, а прострочений товар підлягає знищенню. Однак, деякі підприємці ухитряються підмішувати у якісний товар прострочений, і з семи зразків, що перевіряються, два виявляються непридатними до використання. Так само на якість продукції впливає спосіб зберігання, від високої температури і від холоду товар втрачає свої властивості та стає непридатним раніше, ніж закінчується термін придатності.
Зустрічаються випадки, коли товар має всю необхідну інформацію та адресу виробника, але насправді під час перевірки виявляється, що такої фірми не існує. Тому споживачеві необхідно уважно ставитися до купівлі даного виду продукції, уникати придбання парфумерії та косметики, яка поширюється за допомогою мережевого маркетингу або реалізовується на ринку. Тому що контролювати фірми, що розповсюджують товар через мережевий маркетинг, практично неможливо, оскільки у них немає стаціонарних точок і місць реалізації. А зважаючи на те, що у попередні роки під час перевірок уповноваженими органами, товари таких фірм не відповідали нормативно-технічним вимогам, то віддавати перевагу їх товаром не варто, — сказала Лідія Нікiтіна.
Ринки, в свою чергу, не забезпечують покупцеві повну безпеку. Товари реалізовуються невеликими партіями, а отримання документів про їх безпеку в Україні коштує дуже дорого та значно здорожує їх вартість, тому сертифікувати «свій» продукт стає невигідно. З цієї ж причини навіть багато магазинів відмовляються продавати товар дитячого асортименту, який входить в обов’язкову сертифікацію.
Фахівці рекомендують купувати засоби краси у спеціалізованих магазинах. Адже кожен поважаючий себе виробник має фірмовий магазин де реалізує свою продукцію. Ціни у таких магазинах значно вищі ніж на ринку, а споживач, у погоні за «дешевизною», на сьогоднішній день у більшості випадків вважає за краще купувати товар за низькими цiнами, стимулюючи, таким чином виробників фальсифікатів. Тому попит на дешевий і, у свою чергу, неякісний товар залишається високим. Зі слів Лідії Нікiтіної, такий товар швидше за все підпільно виготовляється в Україні або ввозиться човниками. Тому що ввезення в Україну неякісного товару організаціями, що торгують, неможливе. Оскільки товар, який перетинає кордон країни, обов’язково повинен мати необхідні документи, інакше його не буде розмитнено.
Фахівці все ж таки бачать виходи з даної ситуації, один з яких — виробництво товарів на вітчизняних фабриках, де суворо контролюється якість у відповідності з ДСТУ. А також зниження вартості сертифікації, що допоможе уникнути відходу виробництва косметико-парфумерних виробів у «підпілля».