Законопроекти визначають механізми захисту національного товаровиробника від недобросовісного імпорту, регулюють порядки й процедури антидемпінгових, антисубсидійних або спеціальних розслідувань та вжиття відповідних заходів (наприклад, антидемпінгове, компенсаційне або спеціальне мито, квота чи подвійний контроль). У зв’язку з ратифікацією Верховною Радою України «Угоди про партнерство та співробітництво між Україною та ЄС» постала проблема імплементації її положень у чинному законодавстві.
Пізніше Верховна Рада змінила мінімальну зарплату та рівень малозабезпеченості: відповідно 148 та 118,6 гривні. Відповідний проект постанови запропонований народним депутатом Наталею Вітренко. «За» проголосували 243 депутати.
У свою чергу, й уряд та Комітет ВР із питань соціального захисту та праці пропонували підвищити мінімальну зарплатню лише до 65 гривень, а до питання про межу малозабезпеченості повернутися 2 листопада — після консультацій з профспілками. Наталя Вітренко визнала, що зміна мінімальної зарплати та межі малозабезпеченості потягне за собою необхідність внесення коректив у Податкове законодавство. За словами міністра соціальної політики та праці Івана Саханя, таке рішення Верховної Ради може призвести до трьох наслідків: або масового звільнення, або збільшення заборгованості із зарплатні, або закон не працюватиме.
№202 22.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»