Ім’я Джорджіо Армані, який розпочав свій шлях до слави планетарних масштабів у 1975 році, коли він уперше показав колекції чоловічого і жіночого одягу прет-а-порте, тепер відоме, без перебільшення, всім. Навіть двом хлопчакам на вулиці воно, упевнений, знайоме. Армані позує перед журналістами на площі. Незважаючи на доброзичливу посмішку, відразу видно, що ця людина не «своя у дошку» і чітко дотримує дистанцію між собою та оточуючими людьми. Він делікатно удає, що не помічає, коли один з найбільш завзятих папарацці об’єктивом йому трохи не зносить півголови. Але для сеньйора Джорджіо це стало сигналом. Кинувши прощальний погляд на Богдана, він заходить у ворота Софії Київської. Оглянувши пам’ятник архітектури, Армані, нарешті, готовий поспілкуватися з журналістами. Підстава для цього — відкриття першого у Києві і всього 11 у світі бутику «ARMANI collezioni».
Експансія на Схід стала несподіваною, напевно, і для киян, і для його найближчого оточення. Сеньйор Джорджіо відомий тим, що не поспішаючи спостерігає за спробами конкурентів потрапити на новий ринок, а потім махом вибиває у них землю з- під ніг, відкриваючи новий бутік прямо перед їхнім носом. Завдяки своєму таланту, помноженому на вправність першокласного менеджера, Армані нині — один з найбагатших людей Італії і найуспішніших кутюр’є. Одяг від Армані носять Річард Гір і Мішель Пфайффер, Вайнона Райдер і Джон Траволта, Аль Пачино й Андрій Шевченко. Але йому не треба шукати «зірок», щоб запропонувати їм свій одяг, «зірки» самі знаходять його.
У чому ж секрет такого грандіозного успіху Армані? Це питання йому подобається. Він сам до кінця не може вивести цю формулу і, швидше, міркує, ніж відповідає. «Є секрет, але його природу я не знаю», — говорить він, усміхаючись. Насправді все на поверхні. Він чітко знає, чого НЕ хочуть носити люди. Здавалося б, що може бути простіше і що може бути складніше? «Я покладаюся на розум людей, які не хочуть і не повинні бути жертвами моди». Одяг від Армані саме такий, поза часом і модою. Він, немов автомобіль «Бугатті» з його рідної Італії, який старим не буває за визначенням, а стає класикою вже на наступний рік після випуску. Його одяг по-справжньому стильний, сексуальний, буржуазний. Бути одягнутим у нього — немов одягнутися у панцир, який надійно збереже від життєвих негараздів і невдач. Армані — це завжди успіх, завжди фокусування на власному его. За всього цього кожну свою колекцію Армані, за його словами, робить як уперше. «Я вкладаю в кожну з них всю свою енергію і потенціал. Напевно, тому і такий сивий», — якось трохи сумно жартує сеньйор Джорджіо.
Утім, таких ноток у його мові мало. Він краще за будь- якого психіатра розповість вам, як подолати напади депресії. «Працювати треба! У мене немає часу на депресію». З другого боку, через постійний цейтнот він не так уже багато спілкується з людьми. Як і багато талановитих людей, він, обравши публічну професію і переслідуваний натовпами папарацці, досить самотній. У нього є друзі, але бачиться він з ними нечасто. «Я друг Андрія Шевченка, і, сподіваюся, він вважає мене своїм другом», — говорить Армані, тут же з лукавою посмішкою додаючи: «У мене за плечима імперія. У мене багато таких Андріїв Шевченків».
Андрій, одягнутий в елегантний костюм, у цей час спілкується зі спортивними журналістами. До його персони не менше уваги. Справа у тому, що саме він є не лише співвласником, але й стане керівником нового магазину італійського модельєра. І нехай досить умовно, адже ще треба грати у футбол, але вже одне його ім’я притягне багатьох, як магніт. Армані каже, що Андрій — прекрасна людина, і, хто знає, може, згодом він надихне модельєра на стильну спортивну колекцію. Не дивуйтеся, адже Армані «всеїдний». Крім дорогого одягу, він випускає і цілком доступну марку «ARMANI jeans». Носить він, до речі, не тільки власні моделі. «Якщо є фірма, яка спеціалізується на спортивному взутті, звичайно, я носитиму її кросівки, коли мені це буде потрібно». Сеньйор Джорджіо не марнославний. Цілком щиро зізнався, що любить речі бренда «Йоджі Ямамото». «Його речі прості. Але щось у них є таке...» Не любить англійський стиль: «У Лондоні дизайнери створюють шокуючі колекції не для людей, а для модних журналів. Знайти модельєрів, які роблять одяг для людей, там складно». Не з чуток він знає, що втілити власну фантазію легше, ніж іти назустріч смакам людей. Утім, Армані з успіхом це об’єднує у своїх колекціях прет-а-порте.
Київ асоціюється у дизайнера з небесно-блакитним кольором, через Софію, звичайно. Його по-справжньому вразила ця споруда. І це не «заява» для преси. Справді було видно, що модельєр під враженням. Він, відомий любитель старовини, оцінив пам’ятник архітектури по достоїнству. Не тільки як глядач, але і як меценат. Спільно з А. Шевченком вони підписали чек на потреби заповідника «Софія Київська». «Можливо, я згодом зроблю дефіле на площі перед Софією, дуже хочу подивитися на киян в обрамленні цього величного архітектурного комплексу».
Треба вважати, так і буде (якщо міська влада до того часу все не зруйнує.). Адже всі атаки, які починає «граючий тренер» Джорджіо Армані, мають успішний фінал.