36-й міжнародний кінофестиваль «Молодість» набуває реальних обрисів. Усі деталі з’ясувалися на останній прес- конференції.
Отже, церемонія відкриття, як завжди в останні роки, відбудеться в Палаці «Україна», 21 жовтня. А відкриється фестиваль прем’єрою амбіційного міжнародного кінопроекту «Париж, кохання моє». Ця стрічка об’єднує 18 новел про кохання в різних районах Парижа, і до її створення долучилися такі різні фільммейкери, як брати Коен, незалежний американський режисер Гас Ван Сент, Том Тикер, автор фільмів жахів (зокрема, творець знаменитого Фредді Крюгера) Вес Крейвен. Відповідно, фільмом закриття стане «Лабіринт фавна» (Мексика — Іспанія, реж. Гільєрмо дель Торо).
Свою аудиторію матимуть програми сучасного німецького, французького, російського кіна, добірки короткометражних стрічок Великої Британії, Німеччини, Франції, ретроспектива фільмів Лукіно Вісконті. Ще однією з важливих позаконкурсних подій буде зустріч з Кірою Муратовою й перегляд її нової короткометражної стрічки, а також, можливо, робочого матеріалу фільму «Дві історії».
Фестивальні будні складатимуться з переглядів конкурсних робіт, що, як і всі основні події фестивалю, проходитимуть у кінотеатрі «Баттерфляй- Ультрамарин» (вулиця Урицького, 1а). Як завжди, конкурс поділяється на три категорії: повнометражні та короткометражні дебюти, а також студентські роботи. У повнометражному конкурсі візьме участь українська стрічка «Orange Love» Алана Бадоєва. Щодо інших категорій, впадає в око відсутність українських короткометражних робіт, що після своїх прем’єр на початку цього року в Будинку кіна були схвально прийняті критикою й колегами по цеху: «Філософія» Алли Пасікової й «Оксамитовий сезон» Олександри Хребтової. Відсутність цих якісних і талановитих картин здається тим більш незрозумілою, що кожного року керівництво фестивалю пояснює скромну кількість вітчизняних робіт у конкурсах «Молодості» саме невідповідністю українських фільмів надзвичайно високому рівню стрічок західних режисерів, що становлять левову частку конкурсу. З огляду на це, відсутність «Філософії» та «Оксамитового сезону» здається або прикрим непорозумінням, або, м’яко кажучи, помилкою відбірників.