Сьогодні інформаційне агентство Інтерфакс-Україна відзначає свій одинадцятий день народження. На сьогодні воно поширює інформацію серед понад 1000 передплатників в Україні та за кордоном. Протягом усіх років свого існування творчо користувалася його послугами і наша газета. Водночас і публікації «Дня» багато разів ставали приводом для появи повідомлень на новинній стрічці Інтерфакс-Україна. Отже, наші взаємовідносини можна назвати справді партнерськими. Як зазначає генеральний директор Інтерфакс-Україна Олександр Мартиненко, за 11 років стиль роботи агентства «наблизився до тих стандартів, які ми можемо назвати світовими». Яскраве тому підтвердження — те, що значна частина українських ЗМІ (як друкованих, так і електронних), за спостереженням головного редактора «Дня» Лариси Івшиної, часом є «одним повідомленням Інтерфаксу на три літри води». Можливо, виправити ситуацію на медіаринку змогла б наявність нормального конкурентного середовища. До речі, як зазначив Олександр Мартиненко, «дуже хотілося б, щоб конкуренти були, оскільки без них ринок — це не ринок». Колектив «Дня» вітає своїх колег з агентства Інтерфакс-Україна і бажає, щоб у нього завжди були тільки достойні конкуренти і не менш достойні партнери.