Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ЩОДЕННИК

22 лютого, 2005 - 00:00

22 лютого

У передачі, присвяченій 60-річчю визволення в’язнів Освенціма, прозвучало, що молодь нічого не знає про подібні табори смерті, їм про це у школі не розповідали та в підручнику історії така інформація практично відсутня. У той же день по радіо прозвучала передача, де батьки скаржились на перевантаженість шкільних програм. І виникає запитання — чи є завданням школи розповідати про все учням? Адже є багато літератури, виходять журнали та газети, нарешті існує інтернет. За останніми дослідженнями, молодь дуже мало читає, практично не користується періодичними виданнями, а в інтернеті шукає зовсім іншу інформацію. Спільне завдання школи та батьків полягає не в тому, щоб якнайбільше розповідати, а в тому, щоб розвинути інтерес до суспільно значущої й наукової інформації та відкрити шляхи її отримання. Тоді й поняття міфічного перевантаження не виникатиме.

Валентин БОНДАРЕНКО, Київ
Газета: