8 квітня
Кажуть, українці — нація мрійників. Мабуть, так воно й є. Стане, бувало, мій брат на балконі, надивиться на ту кількість різноманітних марок автомобілів, що бігають повз будинок, і розмріється: от би виграти отаку... чи отаку «тачку».
Приходжу якось додому, сидить мій мрійник з пляшкою пива і задоволено усміхається: «Ось, виграв!» Під кришечкою дійсно намальований автомобіль, написано «виграш» і телефон поруч. Коли відійшли від шоку, почали телефонувати — глухо. Давай читати умови акції на пляшці. Виявляється, що розіграш цей був ще минулого року. Так чому пляшка з «виграшним» автомобілем була продана лише в березні? «Затриматися» на складі вона не могла, якщо вірити даті виробництва пива. «Щось тут не чисто», — вирішили ми. Та що поробиш — виясняти всі подробиці не будеш.
Так що ж залишається? Чи далі мріяти, чи таки спробувати самому заробити на те, про що мрієш?