23 листопада
Український радіоефір наповнений різним змістом. Тут немало цікавих пізнавальних передач, різних новин звідусіль, коментарів, але нав’язлива реклама вже не те, що набридає, вона просто обурює. Про це висловлюється у дзвінках до редакцій все більше радіослухачів.
Щойно по першій програмі Національного радіо прозвучала гарна передача про духовну культуру, про її творців. І буквально по її закінченню, через кілька секунд диктор розповідає (і не раз) багатомільйонній слухацькій аудиторії України як боротися з гемороєм, що робиться у такому випадку в «задньому проході» і т.п. Причому наголошують, що таких ліків в аптеках немає, а тільки, якщо звернуться за такою-то адресою... А чи не до «тіньових» фармацевтів відправляють в такий спосіб людей? Ніде правди діти, що вам можуть запропонувати неякісні ліки. Та коли хвороба не відступає, доводиться користуватися послугами сумнівних ділків. То що ж ми пропагуємо?
Зранку і до обіду по державному радіо роз’яснюють як не втратити «чоловічу силу», скільки для цього існує різних медичних препаратів. З 8 години, з періодичною «пунктуальністю» озвучуються рекламні повідомлення на дану делікатну тему, яку слухають і діти, котрі збираються до школи.
Так триває у нас роками. В угоду ринку інформаційний простір засмітили рекламою, яка у країнах, які себе шанують, може з’являтися хіба що у фахових виданнях.
Зрозуміло, що ЗМІ повинні виживати, без реклами їм не обійтися, але ж не в угоду тим, хто ні з якими етичними і моральними нормами не рахується.
Хочеться запитати у тих, хто відповідає за рекламу на радіо: доки ж так триватиме? Повинен же бути і якийсь державний контроль над всім цим.