Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ЩОДЕННИК

15 грудня, 2007 - 00:00

15 грудня

Чимало киян бачили вже електронне табло на зупинці наземного транспорта «Вул. Льва Толстого». Це перша ластівка тієї інформаційної насиченості, без якої робота муніципального транспорту перетворюється на «вещь в себе», без огляду на потреби пасажирів.Чиновники, від яких залежить оформлення зупинки, про це прекрасно знають. Залізна табличка на стовпі з переліком маршрутів — в наших реаліях це просто місце збору бажаючих пересуватися містом. Адже коли саме з’явиться тролейбус (трамвай, автобус — потрібне підкреслити), залежить від багатьох факторів, дія яких має прямий вплив на час очікування потенційних пасажирів у спеку та мороз. Але вже коли з’являється те, що має прибувати за розкладом, — ото вже щастя! Інформація, яка подана стаціонарно на зупинці, має бути підтверджена практично. Слід налагодити систему оповіщення в разі неординарних ситуацій (пробка, аварія тощо). Кіоски з продажу квитків можуть виконувати функції інформатора, дошки або щити для тимчасових оперативних повідомлень продемонструють повагу до людей, які згодні або вимушені користуватися муніципальним транспортом.Тобто хто для кого: транспорт для пасажирів чи пасажири для транспорту? Якби ми були впевнені в дотриманні розкладу руху, зменшилася б кількість авто, які везуть тільки свого водія.

Олена БІГУН, Київ
Газета: