Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Толерантність до ВІЛ-інфікованих — шляхом соціальної реклами

4 липня, 2003 - 00:00

Протягом багатьох років людство бореться з ВІЛ-інфекцією. Епідемія ВІЛ/СНІДу поширилась у країнах Східної Європи та в державах колишнього Радянського Союзу швидше, ніж у будь-якій іншій частині світу. У 2002 році в Украіні було зареєстровано 250,000 нових випадків інфікування ВІЛ, а кількість людей які живуть з ВІЛ/СНІДом зросло до 1,2 млн. .Наша країна першою серед країн СНД зустрілася з проблемою ВІЛ, що набула масового характеру.

СНІД-Фонд Схід-Захід — міжнародна неурядова гуманітарна організація , що працює у сфері охорони громадського здоров’я, поставила перед собою завдання призупинити поширення епідемії. У 2002 році в Україні вперше запущено інформаційну кампанію, направлену на формування толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом. Кампанія розроблена з урахуванням особливостей української аудиторії. СНІД-Фонд Схід-Захід активно співпрацює з професійною рекламною агенцією в процесі розробки та створення телевізійної високоякісної реклами та великої кількості друкованих матеріалів. Для того, щоб досягти максимального рівня ефективності, інформаційні продукти демонструються на загальнонаціональних та регіональних телеканалах. Матеріали кампанії розміщені в метро та на білбордах. Акція проводиться серед молодіжних організацій, навчальних закладів та молодіжних клубів. Триватиме вона чотири місяці — з червня по жовтень 2003р. Ефективність її буде визначено за допомогою оціночного дослідження у листопаді поточного року , а результати будуть взяті за основу для розробки нової кампанії у 2004 році.

Світлана СТАСЮК
Газета: