Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Треба промотирувати не лише телеканал, але й країну»

26 травня, 2006 - 00:00
ДЛЯ СПІВРОБІТНИЦТВА — НЕПОЧАТИЙ КРАЙ (ВІТАЛІЙ ДОКАЛЕНКО ОТРИМАВ У ПОДАРУНОК КНИЖКИ З «БІБЛІОТЕКИ «Дня») / ФОТО БОРИСА КОРПУСЕНКА / «День»

Так учорашній гість «Дня», президент Національної телекомпанії України Віталій Докаленко прокоментував смислове наповнення нинішньої заставки Першого Національного (на думку багатьох, дуже яскравої і вільної). Що до сьогоднішнього позиціонування телеканалу, на якому останнім часом відбулися досить відчутні зміни (насамперед, це стосується якісного зсуву у сфері виробництва власних програм), то Перший Національний, за словами Віталія Докаленка, по-перше, повинен бути суспільно-корисним, а по-друге, донести до глядача позицію держави та влади та інформувати про те, що реально відбувається у країні. Щодо суспільної користі, то одним із головних завдань президент НТКУ назвав необхідність «белетризувати» все, що пов'язано з українською історією та культурою — так, щоб це було цікаво глядачеві (в ході бесіди Віталій Докаленко також висловив зацікавленість і готовність співпрацювати з «Днем» у плані створення спільного історичного проекту).

Про плани телекомпанії (у яких, серед іншого, — виробництво понад 20 документальних фільмів та першого українського ситкому); про «традиційні» для державного ТБ проблеми і нові виклики; про те, «показувати чи не показувати» на Першому Національному Президента України; про ступінь готовності НТКУ взяти на себе завдання досягнення інформаційного паритету з Росією — читайте в одному з найближчих номерів нашої газети.

Інф. «Дня»
Газета: