Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Українська «Родючість» у... Парижі

Три київські майстри представлять свої роботи
1 червня, 2012 - 00:00
ОДНА ІЗ КЕРАМІЧНИХ РОБІТ НЕЛЛІ ІСУПОВОЇ / ФОТО НАДАНО ОРГАНІЗАТОРАМИ ВИСТАВКИ

Міжнародний добродійний фонд UART за сприяння амбасади України у Франції проводить масштабну виставку під назвою «Родючість». Експозиція, побудована на основі творів, створених представниками трьох жанрів (образотворчого мистецтва, світлини і скульптури), розміститься в залах Культурного центру України в Парижі. Ознайомитися з роботами можна до 30 червня. Як розповіли «Дню» організатори, на вернісажі представлено малярські твори Юрія Вакуленка, кераміка Неллі Ісупової і фотороботи фотографа Лесі Мальської. Фонд UART 2 і 3 червня організував дні відкритих дверей і концерти українських музикантів. Київський фотограф Л. Мальська покаже серію Common loss, що яскраво відображає всю різноманітність і розкріпаченість творчості цього своєрідного майстра. Зовсім інший за стилем фотограф з’явилася в проекті «Вода як повітря», де нічний Київ, оповитий вуаллю туману, нагадує фантастичне місто. А ще героями Мальської (у несподіваному ракурсі) стали відомі типажі, в їх числі — музиканти Юрій Хусточка і Петро Чернявський, радник міського голови Леоніда Черновецкого Казбек Бектурсунов, художник Ілля Чичкан, письменник Антон Фрідлянд і співак El-Кравчук... У творчості Юрія Вакуленка, живописця і директора Київського національного музею російського мистецтва, представлено чотири елементи — вода, земля, повітря і вогонь, які гармонійно співіснують у картинах майстра. Написані ним тварини, міфічні істоти та сакральні образи також є як творцями, так і споглядальниками в романтичному пейзажі світу Вакуленка. Неллі Ісупова, співзасновник відомої в Києві художньої галереї «Триптих», — одна з відомих в Україні художниць-керамістів. Вона створила оригінальний світ образів — «барвистий сад» дивакуватих дерев, екзотичних кольорів і фантазійних предметів. При використанні техніки майоліки (італійський фаянс періоду Відродження, що надихнув мавританською керамікою) стилістику майстра відрізняє оригінальне надання глині особливої форми і всіляких, часом несподіваних, кольорів.

Аліса АНТОНЕНКО
Газета: