Віднині одяг від відомого українського дизайнера Лілії Пустовіт продаватиметься в одному з найвідоміших фешн-магазинів світу. Бренд L.P. by POUSTOVIT вже представлений та, зі слів автора колекції Лілії Пустовіт, активно продається в міланському бутіку «Spiga2», що належить культовому дизайнерському дуету Доменіко Дольче та Стефано Габана. Це перший мультибрендовий магазин від Dolce&Gabana, який був заснований з метою підтримки перспективних дизайнерів з усього світу. Варто зауважити, що серед 21 колекції, відібраної для представлення у цьому сезоні в бутіку «Spiga2», бренд L.P. by POUSTOVIT — єдиний із країн Східної Європи та СНД. «Тепер українці можуть пишатися не лише перемогами братів Кличків чи, скажімо, грою скрипаля Дмитра Ткаченка, а й українськими фешн-здобутками», — зауважує «Дню» дизайнер Лілія ПУСТОВІТ. На її думку, ця подія повинна дати зрозуміти українцям, що тут, у них на батьківщині, роблять якісний та модний одяг, який цікавий Європі. «Я хочу, щоб більше українців купували модний одяг. Тому цінову категорію нашої другої лінії — L.P. by POUSTOVIT — ми намагались зробити максимально доступною. І цей фактор також відіграв свою роль для закордонних баєрів», — каже Лілія. Втім, Україна може не лише пишатися, а й отримати добру бізнес-ренту від появи одягу від Пустовіт в італійському бутіку Dolce&Gabana. Зі слів італійського фешн-менеджера, директора з розвитку міжнародних зв’язків Українського Тижня Моди Мауріціо Аскеро, поява бренду L.P. by POUSTOVIT в одному з найсучасніших магазинів в Італії та світі — важлива подія для української моди. Адже про останню, як підкреслив експерт, досі мало говорять і знають у світі. А через те, що не знають, — не купують, каже Аскеро. За його словами, поява в «Spiga2» певного бренду — це свого роду сигнал для світу моди. «Лілія Пустовіт отримала світове визнання. Логіка проста: якщо це продається в Мілані, воно продаватиметься всюди», — каже Аскеро. Бутік «Spiga2», оцінивши якість та динаміку продажу одягу L.P. by POUSTOVIT, уже зробив замовлення на наступну колекцію бренду. «Ми сподіваємось, що одяг Пустовіт буде представлений в«Spiga2» постійно. А вже згодом, крок за кроком, бренд буде з’являтись у всіх найкращих модних магазинах світу», — ділиться планами на майбутнє Аскеро.