Чеховські герої заговорять мовою танцю і пластики в новій виставі Раду Поклітару. Всі роботи цього молодого хореографа викликають глядацький інтерес і суперечки між театральними критиками. Починаючи з перших своїх постановок балетмейстер використовує образну пластичну мову, намагаючись воєдино об’єднати танець, музику та драматичну дію. Поклітару не боїться експериментувати. У його творчому активі понад 20 балетів, поставлених на різних сценах Молдови, Латвії, Білорусі, Росії та України. З 2006 р. Раду зв’язав свою долю з нашою столицею і Театром «Київ модерн-балет», у якому він є головним хореографом. У авторській (поклітарівській) трупі працює 18 танцівників. Афіша театру вже нараховує шість вистав. Найбільший резонанс отримали його балети: «Кармен.TV», «Лускунчик», «Дощ. Болеро», «Шекспіременти», опера-балет «Сила долі». І ось незабаром (прем’єру намічено на 24 і 25 листопада) глядачі побачать балет «Палата №6».
— Це вистава про нерозуміння. Про те, як часто незвичне трактується нами, як відхилення від норми, — розповів Раду Поклітару.
У балеті використовується музика естонського композитора Арво Пярта, лібрето і постановка Раду Поклітару, сценографія Андрія Злобіна, а костюми створила Ганна Іпатьєва.