Після запуску нетрадиційної соціальної реклами проти наркотиків Асоціація зовнішньої реклами України зіткнулася з численними скаргами, пов’язаними, насамперед, з неправильним медіаплануванням: неправильним розміщенням сюжету, некоректним сусідством із іншою рекламою. Ми намагаємося максимально швидко реагувати на такі скарги й виправляти ситуацію, заклеюючи подібні сюжети. Ми прохаємо вас допомагати нам у виявленні таких некоректностей, інформувати про них, щоб ми могли забезпечити безконфліктне проведення акції.
Також ми зіткнулися з валом критики подібної соціальної реклами, пов’язаної з її жорсткістю та безкомпромісністю. Ми вважаємо, що соціальна реклама не повинна подобатися, вона повинна діяти, ставити питання, примушувати урядовців шукати відповіді на них. В Україні, за офіційними даними, понад 152 тисячі українських наркоманів на сьогодні перебувають на обліку в органах внутрішніх справ. За неофіційними — залежних від наркотиків у країні вже понад 800 тисяч. Це страшні цифри, і ми не хочемо заплющувати очі, показуючи рожеві й добрі картинки. Наркотики — це страшно, і потрібно зробити все, щоб усе менше молоді вважало їх «відмінним проведенням часу». Більше того, після консультацій із психологами центрів для роботи з молоддю, ми зрозуміли, що вибраний сюжет є ефективним для попередження наркоманії.
Тому ми чітко розуміємо всю критику, але збираємося дотримуватися обраної лінії та захищати подібну соціальну рекламу, як дійову й ефективну. Сподіваємося знайти у вашій особі підтримку й опору.