«Бумбокс» — це один із двох українських гуртів, які, за словами музичного оглядача Юрка ЗЕЛЕНОГО, в теперішніх нелегких для тутешніх музикантів умовах змогли пробитися. (Другий — «С.К.А.Й.»). Після 2004—2005 років нічого нового не з’явилося. Решта — «ветерани». До того ж, на думку Юрка, успішні на російському ринку. По суті, «Бумбокс» є однією з наших найбільш експортованих рок-команд на Схід. Гурт веде агресивну політику зі свого просування за межі України, зокрема в Росію. (Хоча взагалі експорт української музики мав би відбуватися за державного сприяння.)
Так, 18 листопада платівка «Середній вік» була презентована в Москві. У відомий московський клуб Milk нові пісні, а заодно й хіти, прийшли послухати близько трьох тисяч осіб. (Фотозвіт можна переглянути у соціальних мережах.)
— Це була подія! — говорить директор «ТНМК» Богдан УЦЕХА, який там побував. — Концерт видався контрастним. У тому сенсі, що в нові композиції публіка вслухалася, що називається, «пробувала на смак». Нові ж «апробовані», тобто на які були зняті відеокліпи, підхоплювала, на хітах уже злегка божеволіла. До речі, я знаю росіян із Сибіру, які, захопившись творчістю гурту, почали вивчати українську.
— «Середній вік» — «дорослий» альбом, — продовжує Богдан. — Команда посоліднішала. Змінила футболки і шорти, образно кажучи, на костюми. CD — своєрідний вияв пошани до класичного рок-н-ролу. Якщо раніше «фішками» «Бумбоксу» були вокал, акустична гітара, диджейські скетчі (все разом нагадувало легку буфонаду), то зараз хлопці заграли те, що любили та слухали все життя.
— На мою думку, альбом вийшов особистим, — підсумовує директор «Бумбоксу» Олегсій СОГОМОНОВ. — Занадто особистим. Із тієї точки зору можна сказати, що він більш дорослий. Не всі молоді музиканти можуть так розкриватися. А втім, прийдіть і переконайтеся самі. Буде круто!
Презентацію нового альбому заплановано на 9 грудня в столичному концерт-холі Stereo Plaza.