Хто міг подумати, що архітектурний об'єкт «Золоті ворота»
— реконструкція- макет у натуральну величину, всередині якого знаходяться
тисячолітньої давності руїни — може стати місцем... світської презентації?
Тим часом саме це історичне місце було вибране фірмою Real Distribution
для відкриття в Україні нових творів парфюмерного мистецтва. На терасі
навколо воріт неспішно проходжувалися гості з келихами шампанського, всередині
будівлі були встановлені столи з рясними і вишуканими закусками. Пригодилися
і самі руїни: у них були безладно розміщені флакони з презентаційними духи.
Новий аромат, створений ювелірним будинком Chaumet, продовження серії від
Salvador Dali (цього разу під назвою Dalimаnia), а також два парфуми «Andy
Warhol» — для жінок і для чоловіків. Щоб ще більше підкреслити флер старовини,
сигналом на початок «урочистої частини» (яка була, втім, досить невимушеною)
послужив «малиновий» дзвін цілого оркестру дзвонів, який звучав дуже красиво,
та все ж у відкритому просторі слухався б, напевно, більш гуманно. Ну,
а завершенням приємного, неспішного і трохи гротескного свята став прекрасний
феєрверк.
Дух старовини відтіняє сучасні духи
7 липня, 1999 - 00:00
Газета:
Рубрика: