Протягом п’ятниці, суботи та неділі було представлено 19 колекцій. Серед «найрейтинговіших» — роботи визнаних фешн-майстрів: Олексія Залевського, Анни Бублік, Світлани Тєгін, Тетяни Земськової і Олени Ворожбит, Андре Тана, Діани Дорожкіної, Роксолани Богуцької, а також торгових марок «Nota Bene & Karavay» і «Viktoria Gres Denim».
Наприклад, Ірина Каравай присвятила свою колекцію грецькiй тематиці, про що засвідчили типові сандалії на манер взуття давніх богів із Олімпу. От тільки яскравий колір «видавав» їх сучасність. Дизайнер додала колекції трохи «кислотних» кольорів із епохи диско, в крої ж одягу прочитувалася знайома нам Каравай. Олексій Залевський знову зробив «хід» епатажем, оздобивши подіум величезною кількістю свічок, а одяг — принтами у вигляді комп’ютерних качечок і оленей на ядрі, що мало нагадати глядачам про пригоди Барона Мюнгаузена.
Росіянка Світлана Тєгін показала спідниці-балони, які як раз зараз «на пiку моди», і сукні з об’ємним низом. Серед топ-кольорів — класичні чорний, рожевий, білий, сірий. Андре Тан збирався зробити «духовну» колекцію, але за власними ж словами, це в нього не зовсім вийшло. Відкриті і відверті сукні, жіночні сукні-сорочки, як виявилося, народжені уявою дизайнера у мандрівках історичною Європою. Треба сказати, що така концепція досить нетрадиційна для прихильника «інтелектуальної» моди Тана.
Роксолана Богуцька створила нову колекцію на основі традиційної української вишивки, при чому автентичної — використовувала вона виключно старі 50-60-ти, а то і сторічні бісерні вишиванки, якими дизайнер оздоблювала легкі і «летючі» сукні, а також традиційну для Богуцької шкіру. Вікторія Гресь у своїй другій лінії «Viktoria Gres Denim» звернулася до теми іміграції, прослідкувавши її характерні образи починаючи з 20-х років і до сьогодення. Сучасних іммігрантів дизайнер уявляє собі припанкованими, вбраними в чорне стилягами із китайськими клітчатими сумками на плечах. І аж ніяк не з Louis Vuitton... Діана Дорожкіна представила дещо «гастрономічну» колекцію, використавши у якості декору подіуму продукцію своїх спонсорів — холодильники і кондитерські вироби. Цього разу у її колекції мало шкіри, але, як завжди, багато корсетів.
Як бачимо, уявлення дизайнерів про сезон весна/літо- 2008 у розрізі модному досить різні. Детальніше про ці та інші колекції, а також цікаві роздуми українського бомонду про моду загалом і останні тенденції зокрема читайте у «Дні» в п’ятницю.