На зміну широкомасштабній інтеграції західної серіальної продукції на вітчизняний телевізійний ринок прийшла експансія російського телесеріалу. Однак монополістичні настрої нашого найближчого сусіда виявилися не більш довговічним, ніж завойовницькі тенденції його попередників. Крок за кроком, поки ще без господарських інтонацій, але настирливо й наполегливо домінуючу позицію російських телевізійників витісняють ТБ-історії українських виробників. Під кінець вересня два проекти каналу «1+1» благополучно підійшли до завершення. Знімальні майданчики нових серіалів погасили вогні, й українські групи пішли наносити останні монтажно-тонувальні штрихи на свої художні полотна. Творець радянського телехіта «Капітан «Пілігріму», український режисер Андрій Праченко після роботи над серіалом «Леді Мер» взявся за новий 12-серійний проект за оригінальним сценарієм автора «Дня народження Буржуя» Юрія Рогози.
Героя його кримінальної мелодрами «Новий російський романс» можуть боятися його вороги, поважати партнери й любити друзі, але насправді ніхто з них не знає, на що здатна ця людина, яка досягла вершин у своєму житті та кар’єрі. Навколо московського олігарха Сергія Єрмолаєва плететься ціла змова, але за волею випадку всі хитромудрі комбінації противників раптом зазнають повного фіаско. Банальна поломка машини змушує бізнесмена зробити зупинку в тихій російській глибинці, й несподівано в найближчому селищі московський бізнесмен зустрічає своє справжнє кохання, просту жінку Алевтину.
На головну жіночу роль запросили популярну актрису театру «Сатирикон» Наталю Вдовіну, а в інших ролях знялися улюблені актори режисера Борис Невзоров, Лев Дуров, Сергій Ніконенко, а також золотий жіночий голос «1+1» Лариса Руснак. Зйомки відбувалися в Москві, Києві та Юрмалi, але особливість цих зйомок полягала в тому, що «російську глибинку» команда Праченка знайшла за якихось 50 кілометрів від Києва. Ця інтимна деталь об’єднує «Новий російський романс» iз його зведеним братом по лінії «1+1» — детективом Анатолія Матешка «Міф про ідеального чоловіка». Знімальна група режисера пішла далі, ніж її колеги, в ходi роботи вона трансформувала Київ у Москву. Причина того, що команда заклеювала назви київських вулиць і старанно обходила пізнавані об’єкти полягала в тому, що історія роману лауреатки «ТЕФІ» Тетяни Устінової відбувається безпосередньо в російській столиці. Хоча, звісно, події, які розгортаються після вбивства геніального хірурга та зразкового сім’янина Сергія Мерцалова, могли б статися де завгодно. Так само, як і в «Дні народження Буржуя», і в «Любительці приватного розшуку Даші Васильєвій», у своєму новому 12-серійному телефільмі Анатолій Матешко залишається вірним детективній інтризі. «На сьогоднішній день, — переконаний режисер, — детектив — запитаний жанр. Мені здається, Тетяна Устінова найближче за всіх стоїть до його класичного зразка. Вона чітко тримає цей жанр, і крім цього в її романах дуже пізнавані ситуації, персонажі, характери. Значить, є матеріал для акторів. Крім того, в нашому серіалі звучать і комічні нотки, і драматичні, і фарсові, є й трагічні моменти. Тут переплітаються всі ситуації й усі жанри, тому що це передбачає сам детектив. Я прочитав багато сценаріїв, переглянув багато різних варіантів, і «Міф про ідеального чоловіка» виявився для мене найприйнятнішим».
До Києва після затяжної московської паузи Анатолій Матешко повернувся не один, а з московською киянкою Юлією Ромашиною. Свого часу актриса з’явилася на екранах iз першою хвилею російських серіалів, зігравши центральну роль у зловісній мелодрамі «Азбука кохання». Потім Юля здебільшого працювала на театральній сцені, тому глядач встиг дещо підзабути її ніжне обличчя. Саме такий «незамилений» виконавець і був потрібний режисеру, коли він шукав актрису на роль дівчини з аптеки Клави Ковальової. Противник розкручених «зірок» і облич, що протерли вже на екрані діру, Матешко головну чоловічу роль віддав також поки невідомому масовій аудиторії персонажу, актору майстерні П. Фоменка Андрію Казакову. Перші шість серій проекту вже зняті, але попереду робота над наступною детективною пригодою, яка увійде до детективного циклу за книжками Тетяни Устінової.