Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Клондайк для модників і модниць

Чутки про смерть високої моди виявилися надто перебільшеними
29 січня, 2009 - 00:00

Жодна криза не змогла завадити відкриттю традиційного Паризького тижня високої моди на берегах Сени. Модники і модниці з усього світу, а також зірки політики, бізнесу і мистецтва з’являються під блиском софітів біля модного подіуму.

Останні тенденції високої моди продемонструють такі знамениті Будинки моди, як Chanel, Givenchy, Dior і інші, пише pravda.ru. Журналісти прогнозують: а хто ж стане покупцем найдорожчого в історії світової моди туалету? Сукня від британського дизайнера Скота Хеншела коштує 5 мільйонів дол. і прикрашена трьома тисячами діамантів!

Кажуть, що до вбрання вже прицінюються такий собі олігарх разом з арабським шейхом, який зберігає також інкогніто.

А тим часом успішно завершився перший модний зимовий тиждень — прет-а-порте в Мілані. Тут знаменитий будинок Burberry повернув в ужиток приталені, двобортні пальта і елегантні вузькі брюки зі «стрілкою». У таких речах можна навіть на коні гарцювати!

Знаменита і виключно креативна Міуча Прада, яка кілька років тому приїжджала до Москви, цього разу звернулася до «старого, доброго», презентувавши дорогі кашемірові пальта (до речі, також двобортні) і туфлі з широким рантом.

Такий собі шик крутого італійського мафіозі чи американських гангстерів початку доби «Великої депресії». Знову привіт кризі сьогоднішній.

А ось в Armani, і це само собою зрозуміло, кризи немає. Апріорі. Такий стиль цього Будинку. Розкішна і багата атмосфера мегаполіса, міського шику — ось ідеологія від Армані. А чому б і зараз не обмотати шию поетичним шарфом з тонкої тканини, не натягнути на ноги вільні і м’які велюрові брюки, і...

Будинок Ferre не відстав від Armani і залишився вірний собі і після того, як втратив свого батька-засновника сеньйора Джанфранко. У запропонованому Будинком смокінгу срібного кольору можна і на гала, і на світський раут, і...просто погуляти.

Ну а Dolce&Gabbana, які незмінно епатують публіку й яких обожнює шоу-бізнес, презентували серед іншого і тренч з крокодилової шкіри. Він став мало не головним хітом не тільки їхнього показу, але і Тижня моди взагалі.

У такому пальті, вартість якого, правда, негайно ж зупиняє політ фантазії, кожний відчує себе чарівним.

 

 

 

 

Олександр ГРЕЙ
Газета: 
Рубрика: