В американських крамницях одягу з’явилися манекени, форми яких кардинально відрізняються від традиційного «модельного» стандарту 90—60—90.
На думку оглядачів модних часописів, причиною нової моди на повні манекени став успіх поп-зірок Дженніфер Лопес і Бейонс, форми яких досить далекі від фігур моделей, повідомляє Lenta.ru. Окрім того, серед покупців стає все менше тих, хто шукає одяг невеликих розмірів. «Нестандартних» манекенів уже випускають багато які провідні виробники. Спочатку нові манекени освоїли недорогі крамниці повсякденного одягу, але тепер вони з’явилися у вітринах бутіків. Відома нью-йоркська крамниця Macy’s виставила такі манекени у відділі підліткового одягу, де цілий ряд повних пластикових фігур рекламує джинси відомих марок. Один із перших магазинів, який зважився на подібний експеримент, збільшив продаж одягу втричі після того, як виставив у вітрині нові манекени з нестандартними фігурами.