Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Міка Хаккінен почав «давати збої», але в сідлі утримався

13 квітня, 1999 - 00:00

Другий етап чемпіонату світу з автогонок у класі машин Формула-1 «Гран-прі Бразилія» став ніби повторним стартом гонки. По-перше, попередній етап відбувся п’ять тижнів тому, а по-друге, по-суті, «Гран-прі Австралії» залишив усіх фаворитів у однаковій позиції. Гонку тоді виграв ірландець Едді Ірвiн («Феррарі), котрий є лише тінню німця Міхаеля Шумахера. А головні претенденти на перемогу в чемпіонаті — пілоти «Макларена» — чемпіон світу фін Міка Хаккінен і шотландець Девід Култхард очків не набрали.

Однак саме Мікі й Девіду віддавали перевагу фахівці перед бразильським етапом. Це підтвердили й результати кваліфікаційних заїздів. Хаккінен і Култхард продемонстрували величезну перевагу над іншими гонщиками. Тоді як до великої радості бразильської торсиди третім став їхній земляк Рубенс Баріккело. Лише четвертим Міхаель Шумахер.

Утім, лідера чемпіонату Ірвіна це не дуже стурбувало. «Феррарі» — найшвидша серед надійних машин», — заявив він, натякаючи на те, що «Макларени», хоч і швидкі, але не дуже стабільні.

І як у воду дивився, вже на старті гонки завмер, як укопаний, Култхард і мусив відкласти свої честолюбні плани до європейських баталій. Та й Хаккінен вже на третьому колі почав збоїти і пропустив не тільки Баріккело, а й Міхаеля. «У мене виникли проблеми з коробкою передач, — розповідав після фінішу Міка. — І все ж я вирішив продовжувати гонку. І раптом усе прийшло в норму». Такий хід подій дав можливість захопити лідерство кумирові бразильців Баріккело, а його популярність у цій країні поступається лише знаменитим футболістам. Але Рубенсу випало стати й головним невдахою гонки. На 43-му колі він покинув трасу.

Машина Хаккінена після стартового збою працювала відмінно, й Міхаелю Шумахеру залишалося лише сподіватися на помилку фіна. «Але він вів машину відмінно, — віддав належне супернику Міхаель. — Тому я задоволений другим місцем». Третім став його земляк Френтцен («Джордан»).

Після двох етапів попереду: Ірвін — 12 очків, Хаккінен і Френтцен — по 10, Ральф Шумахер — 7, Міхаель Шумахер — 6. У Кубку конструкторів лідирує «Феррарі» — 18 очків.

Петро МАРУСЕНКО, «День»
Газета: 
Рубрика: