Фотофакт
В усьому світі митці вже давно цікавляться різноманітними техніками виготовлення паперу, паперових скульптур, картин, витинанок та аплікацій. Нині Україна долучиться до світової спільноти шанувальників цього мистецтва. Найяскравіші майстри з усієї країни зустрілися у Львові на виставці паперової скульптури та мистецтва книги «Папір. Перевтілення». Мета заходу — познайомити українців із найкращими зразками національного паперового мистецтва і самобутніми його творцями, а також навчити усіх бажаючих створювати листково-картково-книжкову красу своїми руками.
Фільм-лист
У Великій Британії випустили поштову марку, здатну показати відеокліп. Відтоді як 1840 року була випущена перша в світі англійська поштова марка, поштові відомства всіх країн світу невтомно змагаються в затіях щодо випуску найдивніших марок, які запам’ятовувалися найбільше, пише Inopressa.ru. Саме тому марки давно стали предметом колекціонування, й саме для колекціонерів випускають поштові марки не лише на звичайному папері, а й на тонкій деревині, на металах — алюмінії, сріблі й навіть золоті, на пластику, шкірі й тканині. Є марки із запахом і навіть зі смаком — до клею на зворотному боці додано шоколад.
Як відомо, найрозкішніші ордени й медалі висять на грудях у диктаторів найвідсталіших країн, тому не дивно, що екзотичні стереоскопічні марки й марки-грамплатівки випускало убоге Королівство Бутан. Дивно, але такий дешевий рекламний хід здійснило й поштове відомство цілком респектабельної й багатої Швейцарії, яке одного дня випустило марку з вишивкою, а 2007 року — інтерактивну марку. Нещодавно таку марку запустила в обіг і Королівська пошта Великої Британії, причому, чомусь заявила, що вперше. На інтерактивній марці надруковані спеціальні мітки, схожі на магазинний штрих-код, які розпізнаються смартфоном, забезпеченим спеціальною програмою. Коли програма розпізнає код, на екрані смартфона демонструється відеоролик — у даному випадку на цій, нібито першій. «розумній» марці представлений актор Бернард Кріббенс, який читає поему Вістена Х’ю Одена «Нічна пошта».
Володар однієї з найкращих (і дуже дорогих) у Росії колекцій поштових марок, який забажав зберегти інкогніто, повідомив «Известиям», що колекціонери до всіляких витребеньок й хитрощів з приводу марок ставляться вкрай несхвально. Цілком зрозуміло, що марки-грамплатівки або інтерактивні марки повністю втрачають своє початкове призначення й слугують виключно для наживи поштових відомств. Зникає сам предмет збирача, й серйозні колекціонери навіть відмовляються купувати й збирати такі псевдомарки. Наприклад, індонезійські поштовики не змогли розпродати свої марки з ароматом кокоса за колекційною ціною, хоча наклад цієї серії був вельми невеликим. Їх довелося пустити в продаж за номінальною, певна річ, дуже малою вартістю.
«Супутниця» мандрівника — газонокосарка
67-річний житель Австралії Клод Харві здійснив пішу подорож із газонокосаркою з міста Голд-Кост до Кернса, повідомляє ABC News. Загалом він пройшов близько 2000 кілометрів. Під час подорожі до нього неодноразово зверталися жителі будинків край дороги з проханнями підстригти їхні лужки. «Комусь доводилося відмовляти, інакше я ніколи не дістався б фінішу», — сказав Клод. Деякі лужки Харві все ж косив. Можна передбачити, що їхні власники оплачували працю Клода не за чинними розцінками, а за завищеними, оскільки чоловік із газонокосаркою за час своєї подорожі зміг заробити в цілому 40 тисяч доларів. Цю суму Харві планує передати добродійному фонду Bravehearts.