Днями компанія «СТС Медіа», що керує мережними російськими телеканалами СТС і «Домашній», підбила підсумки першого півріччя 2006 року. Як пише «Коммерсант», аналітики називають фінансові результати за перші шість місяців фантастичними: чистий прибуток збільшився на 152 відсотки, до 57 мільйонів доларів, а виручка, що становила 182 мільйони доларів (168 — у мережі СТС, 14 — у мережі «Домашній»), — на 84 відсотки. При цьому весь телерекламний ринок торік збільшився всього на 37 відсотків. Основним джерелом прибутку для «СТС Медіа» стала телереклама. Надходження від неї за перші шість місяців цього року досягли 176,5 мільйона доларів, що майже на 80 відсотків більше, ніж за аналогічний період 2005 року.
Свої успіхи в другому кварталі 2006 року в компанії пов'язують із збільшенням сукупної частки телеаудиторії своїх каналів. Вона, за даними TNS Gallup Media, зросла з 11,5 відсотка рік тому до 13 відсотків. Цей приріст насамперед було зумовлено успіхом серіалу «Не родися красивою», що став найбільш рейтинговим проектом СТС за всю його історію.
Як пише «Коммерсант- Украина», підбиваючи підсумки першого півріччя, медіахолдинг «СТС Медіа» повідомив про зацікавленість у виході на ринки країн СНД. «Для нас цілком логічно вийти на ринки тих країн, де російськомовні програми можуть бути настільки ж конкурентоспроможними, як і в Росії», — заявив генеральний директор компанії «СТС Медіа» Олександр Роднянський. Зокрема, серед таких країн були названі — Україна, Казахстан, Азербайджан і Узбекистан. Проте конкретних планів щодо виходу на український ринок «СТС Медіа» поки не має. lenta.ru.