Сало вже незадоволений Toyota
Після перших хвалебних відгуків на адресу першого боліда ToyotaF1, традиційних для будь-якої презентації, для японського дебютанта настали трудові будні. Спочатку аварія Міки Сало змусила перекроїти всю тестову програму. За відгуками самого Міки болід вийшов важким і погано керованим. Що й підтвердили тести в Імоле: час на колі виявився на декілька секунд гіршим, ніж навіть у Minardi. Тепер команда ставить собі за мету на дебютний сезон вже не перемогу, і не поул-позішн, а… регулярне потрапляння в ліміт 107%. Звичайно ж, таке зниження пріоритетів не сподобалося Сало. Адже він проміняв можливість виступати нині в команді-середнячці на кшталт Arrows або Sauber на гіпотетичний успіх протягом найближчих двох-трьох років разом iз Toyota. Щоправда, Міку запевнили, що основні недоліки боліда буде усунуто найближчим часом — попереднього конструктора вигнали, і його огріхи вже виправляє перехоплений у Minardi Густав Брюннер.
Михаель пішов у серію
Напередодні Гран-прі Канади Міхаель провів не зовсім звичайний тест-драйв на трасі в Мюгелло, Італія. Об’єктом тесту була тюнінгова модель FIAT «Seicento Sporting Michael Schumacher», випущена кількістю лише 5000. Машина важить 750 кілограмів і має мотор об’ємом 1100 куб.см. потужністю 40 кВт (порівняєте її з F2001: 600 кг і 600 кВт). Михаель залишився задоволений «малюком»: «Я попросив конструкторів надати машині спортивного характеру: спеціальна гума, жорстка підвіска. Вийшла непогана машинка».