Теоретично, на останній у цьому сезоні гонці Формули-1
на трасі Сепанг «МакЛарен» міг виграти Кубок конструкторів у «Феррарі».
Для цього пілотам англійської команди необхідно було фінішувати першим
і другим, а гонщики «Скудерії» повинні були заробити на двох не більш трьох
очок. Такий розклад був вельми малоймовірним, тим більше, що кваліфікацію
упевнено виграв лідер «Феррарі» Міхаель Шумахер. За ним на старті розташувалися
Міка Хаккінен і Девід Култгард з «МакЛарен». Напарник Шумахера, Рубенс
Баррікелло, був четвертим.
Старт виграли пілоти «МакЛарен», але Хаккінен при цьому
допустив фальстарт і був покараний штрафним заїздом у бокси. Лідерство
ж Култгарда тривало лише до першого піт-стопу. Девід заїхав у бокси раніше
за Міхаеля і в результаті пропустив німця вперед. У результаті Міхаель
Шумахер виграв Гран-прі Малайзії. Култгард закінчив гонку другим, Баррікелло
був третім. Хаккінен же так і не зміг після штрафу його наздогнати і приїхав
четвертим. За ним фінішували Жак Вільнєв з «БАР» і Едді Ірвайн з «Ягуар».
Перший раз після сезону 1979 року «Феррарі» виграла Кубок конструкторів
одночасно з чемпіонським титулом для свого гонщика. Друге місце в чемпіонаті
посів Хаккінен, третє у Култгарда.