Альтернативна Формула стартує 2008 року
Тривалі переговори провідних світових автовиробників з верхівкою Формули-1 з приводу організації перегонів завершилися остаточним розлученням. Автогігантів не влаштував узятий Берні Екклстоуном курс на платне телебачення, і вони, зрештою, підписали спільну угоду, згідно з якою 2008 року має розпочатися проведення альтернативних Формулі-1 перегонів. Серед «змовників» Fiat, Renault, BMW, DaimlerChrysler, Ford — практично всі провідні постачальники двигунів для команд Ф-1 (крім Honda) оголосили «хрестовий похід» проти Екклстоуна. Президентом нового консорціуму було обрано главу Fiat Паоло Кантареллі. Таким чином, Ferrari, що впродовж останніх кількох років перебуває у фаворі в керівництва Формули-1, і в новому об’єднанні забронювала собі місце в перших рядах. Але не будемо поспішати з висновками, адже попереду ще шість років, і все ще може змінитися. Принаймні Екклстоун уже зробив кілька публічних заяв щодо важливості загальнодоступного телебачення для висвітлення автоперегонів.
Густав Брюннер покидає Minardi заради Toyota
Протягом кількох сезонів всі дивувалися, чому технічний директор Minardi Густав Брюннер все ніяк не перебереться до більш перспективної команди. Адже боліди, що створюються ним, були просто чудові, враховуючи рівень фінансування і малопотужний «клієнтський» двигун Ford. І ось те, на що всі чекали вже давно, здійснилося. На Гран прі Австрії стало відомо, що Брюннер за півтора року до закінчення свого контракту з Minardi переходить до Toyota. Природно, що з боку власника Minardi Пола Стоддарта подібний демарш не міг залишитися без відповіді, і той погрожував Toyota судовим розглядом. Хоч всі чудово розуміють, що компанія, котра має армію юристів, не матиме труднощів, аби «розібратися» з аутсайдером Формули-1. Швидше за все, справа обмежиться деякою сумою «відступних», і це щонайбільше, на що може розраховувати Стоддарт. Але лихо не без добра. Майже всі керівники команд потрапляли в подібну ситуацію, і останній випадок порушив питання про заснування Комітету по нагляду за виконанням контрактів топ- персоналу команд. Ця структура має перешкодити однобічному вирішенню подібних питань, і з її введенням такі переходи будуть можливі лише за згодою всіх зацікавлених сторін. Тим часом і сам Стоддарт не має наміру серйозно вести війну з японським автовелетнем, а вважає за краще займатися більш насущними проблемами. Після Гран прі Австрії Пол оголосив, що йому вдалося домовитися про постачання «заводських» двигунів на сезон-2002. Приблизно це буде або Ford, або Renault. Поки ж власник Minardi не поспішає оприлюднити його ім’я, обіцяючи великий сюрприз для багатьох.