Туристично-контентний проєкт TripMustGoOn, який стартував у Херсонській області у травні цього року, підбиває перші підсумки роботи.
За цей час команда TripMust GoOn, до якої увійшли професійні оператори, гіди, представники туристичної асоціації, волонтери працювала над створенням унікального контенту про туристичні можливості та локації регіону. Як уже писав «День», мета цього проєкту — зміна ставлення місцевої громади як до туристичного краю через показ реальних привабливих локацій і можливостей для росту: розвиток турпродукту, інфраструктури, вдосконалення логістики, залучення дотичного бізнесу.
За інформацією управління туризму та курортів Херсонської ОДА, яке виступило партнером проєкту, протягом попередніх місяців було розроблено та запущено туристичний інтернет-портал TripMustGoOn.com, який акумулював понад 5000 нових фото, 8 сучасних промоційних відеороликів та цікаву інформацію про понад 60 туристичних локацій Херсонщини трьома мовами. На цей час портал відвідали понад 110 тисяч користувачів.
Також командою «TripMust GoOn» створено чат-боти для Telegram та Facebook Messenger, які є путівниками для гостей області та тих, хто тільки збирається познайомитись із Півднем України. Онлайн-помічник дає відповіді на актуальні питання: «Як дістатися до...?», «Що подивитися у...», та «Чим зайнятися на Херсонщині?» На сьогодні чат-боти використали вже понад 1700 унікальних користувачів.
У межах проєкту створено 5 буклетів-путівників для подорожей Херсонщиною на теми: «Херсон та околиці. Топ-5 місць з характером», «10 місць для селфі в Херсоні та околицях», «Чим зайнятися на Херсонщині. Обери кращі ідеї», «Топ-7 туристичних маршрутів Півдня України», «Ідеї для відпустки на Херсонщині впродовж року». Ці матеріали поширені серед готелів, туристичних агенцій, інформаційних центрів та інших туристичних закладів, а також поширюватимуться під час майбутніх виставок та інших заходів.
Спеціальну фотовиставку з робіт, створених під час експедицій Херсонщиною, показали у найбільшому ТРЦ Херсона, де її змогли побачити вже десятки тисяч відвідувачів. Нині частина з цих робіт експонується у Херсонській ОДА.
Також команда «TripMust GoOn» зробила акцент на створенні унікальної сувенірної продукції. В рамках спеціального конкурсу, до якого надійшло 226 заявок від 30 учасників, обрали кращі ідеї магнітів, брелоків, посуду, одягу та аксесуарів. Ці сувеніри вже розповсюджуються по всій Україні серед лідерів думок у туристичній галузі.
Ще одна цікава ініціатива, яка народилася під час реалізації проєкту — брендовані наліпки на кавунах. Так, на кавунах, зібраних та херсонських баштанах, розмістили 201000 наліпок із QR-кодами, які «вели» на сайт TripMustGoOn.com. Перша партія із 30000 штук прибула до Києва на баржі перед Днем Незалежності і була розміщена у 27 супермаркетах.
Автори проєкту сподіваються на його успішне продовження. Сайт TripMustGoOn.com продовжує наповнюватись оригінальною інформацією про Херсонщину і буде підтримуватись розробниками й надалі. Невдовзі на ньому можна буде завантажити унікальні світлини у високій роздільній здатності, які зможуть використовувати всі охочі.
Нагадаємо, проєкт реалізується ГО «Центр живої історії «Олешшя» у складі Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).