Величезна Джокода
У Великій Британії намалювали 240-метрову копію полотна Леонардо да Вінчі «Мона Ліза». Картина в 50 разів більша виставленого в паризькому Луврі оригіналу й вдвічі більша копії, що раніше вважалася найбільшою, повідомляє lenta.ru, посилаючись на The Telegraph. Копія роботи да Вінчі виставлена в торговому центрі міста Рексхем, Уельс. Над її створенням трудилися 245 осіб, робота зайняла загалом 987 годин, при цьому було витрачено 86 літрів фарби. У створенні картини брали участь люди з обмеженими можливостями. Художники малювали картину акриловими фарбами, розбивши зображення на сегменти, над кожним працювала певна група майстрів. Обличчя «Мони Лізи» малювали понад тиждень. Художники, які працювали над ним, визнали, що завдання було дуже нелегким, незважаючи на те, що загадка її усмішки недавно була розгадана іспанськими вченими. Згідно з їхнім висновком, сприйняття людиною усмішки Джоконди залежить від каналів, якими зображення передається в мозок. Тому частині людей здається, що «Мона Ліза» усміхається, а частина вважає вираз її обличчя серйозним. Копію картини Леонардо да Вінчі виставили в торговому центрі на два роки. Після цього її розберуть на фрагменти і виставлять на благодійний аукціон. Кошти від аукціону планується передати до Фонду притулку для смертельно хворих дітей. За словами менеджера торгового центру, в копії є багато переваг над оригіналом. Для того, щоб її побачити, не потрібно стояти в довгій черзі, за перегляд картини не беруть грошей, і, до того ж , до неї можна доторкнутися.
Ангела Меркель і... шаурма
В Одесі на Привокзальній площі з’явилася реклама ресторану із зображенням федерального канцлера Німеччини. На плакаті Ангела Меркель освоює мистецтво приготування шаурми — зрізає ножем м’ясо з рожна. — Мої знайомі німці, коли побачили цей щит, не лише сфотографували його, а й самі сфотографувалися на фоні плаката на згадку, — сказав перекладач Павло Кудря. У Посольстві Німеччини в Україні повідомили, що чули про щит, але зазначили, що своєї згоди на участь у такій рекламній кампанії пані канцлер не давала. З приводу можливого позову до суду інформації немає. В адміністрації ресторану говорять, що це ідея рекламної агенції, й претензій із боку Посольства Німеччини до них не надходило. — У нас клієнтів більше стало, всі цікавляться, чи дійсно була в нас у ресторані Меркель, — каже офіціантка Олена Павлова. — На щиті не написано, що це Ангела Меркель, а хіба не може бути жінок, зовні схожих на німецького політика? — запитує рекламіст Дмитро Огарков. Співробітники агенції додали, що українські закони не забороняють використовувати в рекламі обличчя політиків, але тільки без підписів і символіки. А це обличчя, за їхніми словами, — це «просто символ здорової, серйозної жінки, яка обирає лише найкраще». Нагадаємо, що в Одесі довгий час використовують обличчя відомих політиків без їхнього відома. Так, героями такої реклами вже стали депутат міської ради та чиновники облдержадміністрації, повідомляє Богдан ДИМОВСЬКИЙ, Одеса.