Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Попсовiсть — лише принада

10 червня, 1999 - 00:00


До уваги читачів «Дня» — ліцензійні фільми.

«Поза полем зору»

Режисер: Стівен Содерберг.

У ролях: Джорд Клуні, Дженіфер Лопес, Вінг Реймс,
Дон Чидл, Денніс Фаріна, Елберт Брукс.

Содерберг більш ніж правильно вибрав сценариста Скота Френка,
який написав сценарій фільму за романом Ілмора Леонардо. У свій час праці
Леонардо були використані Квентіном Тарантіно у фільмі «Джекі Браун» і
Баррі Зоненфельдом у кінострічці «Схопити коротуна», що принесло обом режисерам
загальне визнання та численні нагороди на фестивалях світу.

Содерберг курсував у близьких до Леонардо тематичних водах
— «Сексу, брехні й відео», удостоєного 1989 року «Золотої пальмової гілки»
Каннського фестивалю. У стрічці «Поза полем зору» в двох колег думки збіглися:
фільм висувався на здобуття «Оскара» в номінації «Найкращий сценарій» і
хоча з прокату в США зібрав не багато, але на «відео» користується величезною
популярністю в усьому світі. Сюжет сам по собі простий: невдале пограбування,
в'язниця, невдала втеча, знову в'язниця і все повторюється ще раз. Але
вся чарівність у тому, як Содерберг обіграв діалоги та сюжетні ходи Леонардо,
— а обіграв він їх просто чудово. Сцена зустрічі злодія Джека (Джорж Клуні)
й поліцейської Карен (Дженіфер Лопес) анітрохи не поступається схожій за
харизмою сцені з фільму «Сутичка» з Аль Пачино й Робертом Де Ніро. Блискучий
діалог у поєднанні з неординарною режисурою та романтичною синкопованою
музикою спричиняє в глядачів майже стан екстазу. І сюжетна «попсовість»
наступних сцен потрапляння героїв із протилежних таборів у ліжко зовсім
такою не здається.

Справді, якби всі режисери і сценаристи вміли так втілювати
свої ідеї в мелодрамах і бойовиках, то глядачі померли б від щастя.

Відеоінформація надана компанією «Студія-1».

Ярослав ПIДГОРА-ГВ'ЯЗДОВСЬКИЙ 
Газета: 
Рубрика: