Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Ральф Шумахер — дубль два!

9 липня, 2003 - 00:00

Вперше з 1996 року команда «Уїльямс» змогла досягти переможного дубля на двох Гран- прі поспіль. Як і півтора тижня тому, на німецькій трасі верхівку подіуму «королівських гонок» окуповували Ральф Шумахер і Хуан-Пабло Монтойа. Для молодшого брата п’ятикратного чемпіона світу ця перемога стала другою поспіль. Тим самим він ще ближче наблизився до лідера загального заліку Міхаеля (64 очки), а його відрив від Райкконена (56), який іде другим, становить зараз лише три очки. Вже незаперечним виглядає той факт, що двигуни «БМВ», установлені на «Уїльямсах», починаючи з середини сезону, стали домінуючими. Позначилась на черговій чистій перемозі британської конюшні й найкраща гума, в яку «взуті» їхні боліди. Французька фірма-виробник шин «Мішлен» зуміла домогтися більшого прогресу порівняно з «Бріджстоуном». Фахівці стверджують, що французькі шини швидші за японські в середньому на 0,2 — 0,5 сек. на колі. На прес-конференції після гонки Міхаель, що вигравав у Маньї-Курей шість разів, сказав, що працюватиме спільно з виробниками над поліпшенням шин і висловив надію, що це не криза.

Міхаель Шумахер ціною неймовірних зусиль дотягував свою «Феррарі» до подіуму. Для цього він використав тактику найпізнішого останнього піт-стопу порівняно з Райкконеном і Кулхардом, що йшли до того моменту на третьому і четвертому місцях. «Макларенівським» гонщикам відверто не пощастило. Райкконен потрапив у затяжний трафік, де відчайдушно боровся з круговими, а Кулхарду його механіки в боксах заправляли та міняли гуму аж 15 секунд. Шотландець так рознервувався, що рвонув з піт-стопу разом із невід’єднаним дозаправочним шлангом і по ходу трохи не покалічив тих, хто цей шланг тримав. Але обійшлося. В результаті всіх затримок Шумахер-старший вийшов на оптимальне для себе в реаліях автодрому Маньї-Курей третє місце і без пригод добрався до фінішу. Пригоди трохи не підкинув публіці Монтойа. Колумбієць, що йшов за секунду від Ральфа, несподівано під кінець гонки почав уповільнюватися. Його «Уїльямс» програвав «Феррарі», що йшов слідом, по півтори секунди на колі. Невідомо, як би розвивалися події далі, але клітчастий фінішний прапорець поклав кінець мукам Монтойі за тринадцять секунд після того, як приїхав Ральф Шумахер. Міхаель відстав від колумбійця на шість секунд, потім приїхали партнери з «Макларена» Кімі Райкконен і Девід Кулхард, а за ними Рубенс Баріккело, для якого етап склався надто невдало. Він трохи не вилетів на перших колах і був змушений пробиватися в залікову зону з 17 місця. Ще одним неприємним сюрпризом стало те, що в обох болідів «Рено» приблизно до середини гонки вибухнули двигуни. Тим більше сумно, якщо врахувати, що автодром у Маньї-Курей є для французької «стайні» домашнім.

Місця в чемпіонаті світу: 1. М. Шумахер — 64 очки, 2. К. Райкконен — 56, 3. Р. Шумахер — 53, 4. Х-П. Монтойа — 47, 5. Р. Баріккело — 39...

Місця команд у Кубку конструкторів: 1. «Феррарі» — 103 очки, 2. «Уїлямс» — 100, 3. «Макларен» — 85, 4. «Рено» — 52...

Юрій ЗЕЛІНСЬКИЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: