Як уже повідомляв «День» (див. № 4), минулого тижня керівникам підрозділів телеканалу «Інтер» відрекомендували нового голову правління «Української незалежної ТБ-корпорації» Сергія Старицького, який змінив на цій посаді Влада Ряшина. Безумовно, цікаво дізнатися, якими будуть його перші кроки на цій посаді, чи зміниться програмна політика. На ці та низку інших запитань Сергій Старицький відповів у інтерв’ю «Телекритиці» (www.telekritika.kiev.ua).
— Якими будуть ваші перші кроки після офіційного призначення вас на цю посаду: упорядкування фінансової діяльності каналу, зміни в рекламній стратегії, програмні зміни, кадрові рішення чи щось iще? Тобто які завдання ставлять перед вами акціонери?
— Новий акціонер каналу Валерій Хорошковський розглядає телеканал «Інтер» виключно як бізнес-проект. Тому переді мною стоїть завдання не тільки втримати цей бізнес на тому високому рівні, який уже завойований, а й розвивати його. Усі процеси, що відбуваються на каналі, здійснюють саме з погляду бізнесу. Коли мене запросили на «Інтер», мені знадобився деякий час для того, щоб вивчити ситуацію. Структура управління каналом була неефективною та злегка застарілою. Валерій Хорошковський запропонував її видозмінити відповідно до загальноприйнятих світових стандартів. Насамперед це стосувалося фінансово-економічної діяльності телеканалу. Це спричинило зміни в організаційній структурі «Інтера». Разом зі мною на канал прийшли фахівці, професіонали у сфері фінансів, управління, маркетингу. Останньої служби, до речі, взагалі не існувало, що викликає явне здивування.
— Як зміняться пріоритети програмної політики? Чи залишиться колишнім курс на власне виробництво як основний? Чи розширяться закупівлі іноземного продукту?
— Протягом останніх кількох років «Інтер» є безумовним лідером на телевізійному ринку. Головне на сьогодні — втримання лідируючих позицій. Розвиток власного виробництва, адже саме власні проекти є «обличчям» кожного каналу, що відрізняє його від інших. Цього року ми маємо намір запропонувати кілька нових розважальних форматів. Також продовжуватимемо найуспішніші наші проекти: «Шанс», «Ігри патріотів». Головним критерієм, за яким проекти проходитимуть у ефір, стане висока планка якості. Орієнтація на якість, на зміст має стати основоположною не тільки для нашої компанії, але і для всього телевізійного ринку. Зараз в умовах жорсткої конкурентної боротьби між ефірними каналами, з появою нових гравців на ринку — кабельних мереж — основним чинником, що визначатиме вибір телевізійної кнопки, стане ЯКІСТЬ і ВЛАСНИЙ продукт. Легше та набагато дешевше закуповувати й ставити в ефір готов і західні формати, аніж виробляти свої. Але досвід і цифри показують, що це — вчорашній день. Вимоги українського глядача тепер набагато вищі. Він більш розбірливий і, як показують рейтинги, віддає перевагу вітчизняному продукту.
— Якою стане редакційна політика «Інтера» під час виборчої кампанії? Проблемою цієї кампанії багато експертів називають зайву комерціалізацію політичного ефіру.
— «Інтер» запропонує глядачу кілька передвиборних спецпроектів. Їхній формат зараз активно обговорюють. Найближчим часом ми будемо готові розповісти вам про них. Що стосується інформаційної політики каналу — вона буде максимально рельєфною, щоб показати глядачу відмінні риси різних учасників виборчої кампанії, дати можливість визначитися, за кого голосувати.
— Яких кадрових призначень можна чекати найближчим часом? Хто стане генпродюсером каналу? Що буде з колишніми структурами холдингу — Фільмом UA, «Мелорамою»?
— «Мелорама» залишається в структурі «Інтера». Це наш продакшн і ми його розвиватимемо. Крім тих програм, які вже знайомі глядачам, у нас у планах кілька нових проектів, які ось-ось запустяться у виробництво.