Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Що зробити, щоб авіакомпанія безкоштовно поміняла квитки на рейс?

5 червня, 2008 - 00:00

Що робити, якщо напередодні вильоту у вас несподівано піднялася температура, почалися проблеми з горлом, шлунком, нежить і тому подібні прикрощі?

Квитки вже купленi, й пропускати рейс небажано, тому що його вартість вам навряд чи хтось відшкодує. Але й починати мандрівку в такому стані також не дуже приємно. Найголовніше в такій ситуації — не зневірятися, пише TourGenius.ru з посиланням на матеріали зарубіжної преси.

У кожної авіакомпанії й країни є свої правила, однак і пасажири також вигадали декілька хитрощів, щоб отримати компенсацію за пропущений рейс. В обов’язки служби для роботи з клієнтами входить розгляд найрізноманітніших прохань і скарг.

Тому, відправивши до потрібного відділу ввічливого листа із доданою до нього довідкою від лікаря, ви цілком можете сподіватися на те, що вам поміняють квиток абсолютно безкоштовно. Як правило, така схема дій чудово зарекомендувала себе в США. А ось італійські та французькі пасажири вважають за краще особисто з’явитися на летовище, щоб представники авіакомпанії самі оцінили їхній фізичний стан. Ті, кому доручено турботу про благополуччя клієнтів під час перельоту, вкрай серйозно ставляться до всіх дрібниць.

Зняти людину з рейсу можуть за що завгодно: від неприємного запаху до зловживання алкоголем у приміщенні аеропорту. Так що, якщо ви дуже хворі, щоб летіти, обслуговуючий персонал авіаперевізника цілком може замінити ваш квиток абсолютно безкоштовно.

Крім цього, мандрівники з Великої Британії пропонують вибудувати логічний ланцюжок, базуючись на інструкціях самої авіакомпанії. Наприклад, якщо на шляху проходження лайнера псується погода, це загрожує безпеці перельоту, і рейс відкладається.

Проте компанія не бере на себе витрати пасажирів на нові квитки або проживання в готелі, оскільки цей випадок належить до форс-мажорних обставин. Чому те ж саме не може бути застосоване і до клієнтів? Ви пропускаєте рейс із незалежних від вас причин і не зобов’язані нести за це відповідальність.

Якщо попередні три способи не справили ніякого враження на керівництво вашого авіаперевізника, тоді вам залишається лише звернутися за підтримкою до інших пасажирів рейсу. У присутності працівника компанії спитайте у ваших товаришів по польоту, чи хочуть вони декілька годин підряд дихати одним повітрям із хворим на грип. Їхня реакція буде надійним аргументом на вашу користь. Також, можна зателефонувати до центру з контролю за поширенням інфекційних захворювань і довідатися у фахівців, що вони думають про присутність носія вірусної інфекції на борту міжнародного лайнера.

Газета: 
Рубрика: