Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТУРИН-2006

15 лютого, 2006 - 00:00
НАЙПРОГНОЗОВАНIШЕ ОЛІМПІЙСЬКЕ ЗОЛОТО — У РОСІЙСЬКОЇ ПАРИ ТЕТЯНИ ТОТЬМЯНІНОЇ ТА МАКСИМА МАРИНІНА. ПІСЛЯ ТУРИНА ФІГУРИСТИ МАЮТЬ НАМІР ПІТИ З АМАТОРСЬКОГО СПОРТУ

Дольче і Габбана: чия форма краща

Спортсмени з Казахстану приїхали на Олімпійські ігри до Турина, не плекаючи великих надій на отримання медалей, однак уже встигли удостоїтися особливої похвали, повідомляє NEWSru.com із посиланням на Reuters. Відомі дизайнери Доменіко Дольче та Стефано Габбана назвали казахських спортсменів наймоднішою командою на церемонії відкриття Олімпіади та зазначили, що залюбки запросили б їх пройтися подіумом. «Ми б не роздумуючи найняли атлетів із Казахстану — такі модні в них чорні пальто та капелюхи, дуже в стилі Dolce & Gabbana», — заявили дизайнери в інтерв’ю італійській газеті La Stampa.

У номінації «найвитонченіші» перемогли французи, хоча покрій їхніх костюмів модельєри визнали «надто ідеальним». Представники російської збірної «мали дуже різдвяний вигляд у білій формі, яка робила їх витонченішими та вищими», а італійці, звісна річ, були «чарівні».

Кажучи про невдах олімпійського параду, модельєри відзначили китайців, німців і американців. Костюми збірної Німеччини кольорів мандарина та лайма дизайнери назвали «передозуванням вітаміну С», а берети американців, на їхню думку, виглядали як «перевернута догори дригом нижня бiлизна».

«У китайців було найбільше кічу, у своїх довгих куртках вони були схожі на сандвічі та здавалися ще нижчими, ніж насправді», — зазначили дизайнери.

За рекламу — дискваліфікація

Міжнародний олімпійський комітет (МОК) висловив невдоволення агресивною рекламною кампанією, яку на Олімпійських іграх в Турині проводить компанія Bosco — генеральний спонсор i офіційний екіпірувальник олімпійської збірної Росії. Про це Агентству спортивної інформації «Весь спорт» повідомило джерело в оперативному штабі російської делегації, на засіданні якого вже обговорювали це питання. Через це всі російські спортсмени на Олімпіаді в Турині можуть бути дискваліфіковані та позбавлені акредитації, повідомляє NEWSru.com.

«За правилами МОК, право проводити рекламні кампанії під час Олімпійських ігор мають тільки офіційні партнери МОК і місцевого оргкомітету, — роз’яснило джерело в оперативному штабі російської делегації. — Компанія Bosco до них не належить, однак, маючи договір про спонсорство й екіпіровку збірної Росії, розгорнула в Турині масштабну рекламну кампанію — в тому числі Олімпійських містечках для спортсменів. У зв’язку з цим МОК уже висловив нам невдоволення рекламною кампанією Bosco на олімпійських іграх. І попросив згорнути її протягом найкоротших термінів. Зараз у всіх олімпійських містечках для спортсменів наші співробітники спішно знімають або заклеюють плакати та розтяжки Bosco. Однак, на жаль, цим ситуація може не обмежитися».

Джерело в оперативному штабі олімпійської делегації Росії також повідомило, що МОК нагадав про заборону виходити на церемонії нагородження в екіпіровці з використанням реклами. У своєму зверненні МОК посилається на правило 61 Олімпійської хартії: «Жоден вид реклами або пропаганди — комерційної чи іншої — не може використовуватися на людях, спортивній формі, аксесуарах, загалом на будь-якому предметі одягу або обладнання, який одягають або використовують спортсмени чи інші учасники Олімпійських ігор». Пункт 1 офіційних роз’яснень уточнює: «Знак виробника не повинен розміщуватися на кожному предметі одягу й обладнанні більше одного разу».

Попри потужну рекламну кампанію Bosco, що змальовує комфорт і зручність цієї марки одягу, на думку самих російських спортсменів, вимушених носити розроблену цією компанією олімпійську форму, одяг і взуття залишають бажати кращого. Члени збірних команд країни одразу по трьох видах спорту повідомили Агентству спортивної інформації «Весь спорт» про своє невдоволення утепленими кросівками, виконаними в традиційній червоно-білій колірній гамі, які натирають криваві мозолі на ногах.

При цьому спортсмени, які висловили претензії до олімпійської екіпіровки, попросили не згадувати їхніх імен, щоб не заробити штраф, передбачений контрактом між компанією Bosco й Олімпійським комітетом Росії. «Ми перебуваємо в безвихідній ситуації. Не можемо ні зняти незручне та травматичне взуття, ні покритикувати його. Нас ще в Москві на екіпіровці попередили, що за обидва «гріхи» встановлено солідний штраф», — признався один із спортсменів.

Газета: 
Рубрика: