Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТУРИН-2006

2 лютого, 2006 - 00:00
ТАК ВИГЛЯДАЄ ОЛІМПІЙСЬКЕ СЕЛИЩЕ

Відкрилися три олімпійські селища

У північній Італії відкрилися три олімпійські селища, які протягом найближчого місяця приймуть близько 2 500 атлетів, їхніх тренерів та технічний персонал. Основна церемонія відбулася в столиці Ігор-2006 Турині. Її головними діючими особами стали генеральний директор оргкомітету Чезаре Вічаго та мер олімпійського селища Мануела Ді Чента — колись відома італійська лижниця.

На території комплексу є кілька медпунктів, ресторани, магазини, спортивні зали, а також велика паркова зона. Цікаво, що відповідно до побажань організаторів Олімпіади селище було створене з урахуванням усіх сучасних вимог, які стосуються екологічної безпеки будівельних об’єктів. У цей самий день у всіх школах Італії було піднято олімпійські та паралімпійські прапори, що символізує послання про мир і солідарність — традиційні принципи Олімпійських ігор.

...I метро

Жителів та гостей «олімпійського» Турина перевозитиме повністю автоматизоване метро: в потягах немає ні машиністів, ні контролерів. «Ми надаємо величезного значення забезпеченню безпеки пасажирів. У тунелях задіяно найскладнішу електронну систему передачі даних. Відеокамери встановлені всюди — по дві в кожному вагоні поїзда, по одній кожні 100 м тунелю, у вентиляційних свердловинах, у службових приміщеннях», — повідомив президент туринської транспортної компанії Gruppo Torinese Trasporti (GTT) Джанкарло Гуйаті.

У випадку, якщо поїзд раптово зупиниться, він буде автоматично дотягнутий до найближчої станції, а якщо це виявиться неможливим, двері відчиняться, і пасажири зможуть дійти до найближчої станції спеціальним тротуаром. Іти доведеться недалеко — відстань між станціями не перевищує 550 м. На додаток, усі тунелі освітлені й забезпечені системою аварійного освітлення.

Поки що у туринському метро лише одна лінія протяжністю у 7,5 км і 11 станцій. Кожна станція облаштована таким чином, щоб до неї потрапляло денне світло.

Потяги складаються з чотирьох вагонів, кожен з яких розрахований на 440 пасажирів, передає «Спортобоз».

Допінг за законами МОК

Менш аніж за два тижні до початку Олімпіади-2006 міністерство охорони здоров’я Італії та Міжнародний олімпійський комітет (МОК) дiйшли згоди з приводу системи допінг-контролю на Іграх. Розбіжності між цими організаціями виникли ще в минулому році. Рiч у тiм, що за італійськими законами застосування допінгу часто є кримінальним правопорушенням, водночас як санкції МОК загрожують атлетам лише відлученням від спорту (й то не завжди). У результаті було прийняте рішення керуватися в цьому питанні законами МОК. Проте приблизно за місяць до старту Олімпіади міністерство охорони здоров’я зажадало, щоб на процедурі допінг-контролю останнє слово залишалося за ним. Представники МОК, зрозуміло, погодитися на це не могли, тож італійським чиновникам знову довелося піти на поступки. В результаті вони дістали право посилати в комісію Ігор по допінгу своїх делегатів, які будуть присутні там разом із людьми з МОК та Всесвітнього антидопінгового агентства.

Підготував Юрій ЗЕЛІНСЬКИЙ, «День»

Газета: 
Рубрика: