Так, хоч як дивно, але з перших «Сезонів» минуло вже чотири роки. Коли вони відбулися вперше, то до такого явища, як український тиждень прет-а-порте, публіка, журналісти і, підозрюю, навіть професіонали ставилися з майже неприхованим скепсисом. Однак скепсис змінився на природну цікавість. Вона, у свою чергу, — на приємне здивування: виявляється вітчизняна мода справді існує, все це дуже навіть пристойно і, що, напевно, і є головним, все це хочеться носити. Ну, а коли «Сезони», як і обіцяли їхні творці — журнал «Єва», Дім «Сергій Бизов» і РА «Янко», — стали відбуватися регулярно, двічі на рік — навесні і восени, то сприймалися вже як певний символ стабільності, як надія на те, що індустрія моди в нашій країні має майбутнє.
Утім, індустрія індустрією, а поки що самі дизайнери, не чекаючи загального світлого майбутнього, намагаються перевести свою творчість на виробничі рейки. До речі, це стало можливим лише тому, що в широкої публіки з’явився попит на одяг українських дизайнерів. А попит виник значною мірою завдяки саме «Сезонам». От і за час, який минув із весни, багато які наші модельєри зуміли розширити власні «модні території».
Наприклад, улюбленець завсідників «Сезонів» Віктор Анісімов відкрив свою крамницю в Донецьку і переїхав у нову лабораторію. Іще одна зірка двох останніх тижнів прет-а-порте — киянин Олександр Гапчук відкрив свій бутик у Будинку побуту «Столичний». Олександр Моняк змінив адресу своєї крамниці, яка тепер розташована разом зі студією. Відкрив свій бутик і екстравагантний (цю репутацію він вкотре підтвердив на «Таврійських іграх», де представляв свою нову колекцію) Олексій Залевський. Відкрилася також нова крамниця фірми «Дана», у фірми «Кортеж» — відділ у «Ситі-центрі».
До речі, на «Сезонах моди» — осінь-зима 2000—2001 буде показано 16 колекцій протягом п’яти днів, з яких один день цілком присвячено великим фірмам-виробникам. Окрім уже згаданих дизайнерів, ми побачимо також нові колекції Лілії Пустовіт, Ганни Бабенко, Оксани Караванської, Тетяни Земськової та Олени Ворожбит, Олени Голець і, звичайно, Сергія Бизова.
Цікаво, що число 7 може стати для «Сезонів» щасливим. По-перше, відбуваються вони, як уже мовилося, всьоме; по-друге, очікується близько семи тисяч глядачів і, по-третє, партнерами «Сезонів» став банк «Надра», який таким чином вирішив відсвяткувати своє семиріччя.