Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Усе про український Інтернет

31 січня, 2002 - 00:00

Днями відбулася презентація третього за рахунком довідника «Ресурси українського Інтернет», після чого представники компанії- творця (Lucky.net) заодно і розповіли, чим саме ознаменувався минулий рік для українського сегмента Мережі. «У нас є велика перевага: ми бачимо помилки, яких припускаються на Заході, внаслідок чого одна за одною банкрутують найбільші компанії, це дає нам шанс запобігти повторенню цих помилок у нас», — сказав президент компанії Lucky.net Артур Габович. Дійсно, протягом минулого року сталися істотні зміни в українському діалозі Інтернет — користувач. Наприклад, якщо раніше web-простором подорожували переважно у компаніях, пов’язаних iз сучасними технологіями, і хакери, то тепер їх ряди поповнилися іншими фірмами, а також так званими інтернетівськими домогосподарками, тобто тими, хто вважає за краще користуватися послугами Всесвітньої павутини у домашній обстановці. Тим часом український трафік (кількість користувачів вітчизняним Інтернет), хоч і дещо збільшився, все одно є удвічі меншим ніж, скажімо, у Росії. З одного боку, це пояснюється недоліком ресурсів українського сегменту, що дозволило б втримати користувача, а з іншого, — просто незнанням власних сайтів і консерватизмом.

Новий довідник включає в себе 11 розділів, один iз яких — теоретичний. Там підіймаються питання з серії, що таке Інтернет, як ним користуватися і як там можна щось знайти. Інші розділи містять як адреси сайтів політиків і державних органів, так і бібліотек, театрів, Інтернет-сторінок, що містять чати, ігри, реферати. Основною перевагою даного довідника його творці вважають те, що всi сайти пройшли не тільки автоматичну перевірку, але й ручну, а також — що кількісний склад представлених сайтів збільшився порівняно з минулим роком на 2 тисячі. Як безперечні лідери за кількістю Інтернет-сторінок в Україні виступають промисловість, сільське господарство, будівництво, нерухомість, телекомунікація і зв’язок, а серед «розважалівок» найбільше виявилося спортивних і туристичних. Тим часом музеї, театри, галереї та інші ресурси, пов’язані з мистецтвом, поки ще залишаються в українському сегменті в меншості. Вартість довідника — 15 гривень .

Оксана ОМЕЛЬЧЕНКО, «День»
Газета: 
Рубрика: